Wanneer is pregnyl weg??

Discussion in 'MMM clubs' started by Melody1, Dec 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Melody1

Melody1 Actief lid

Dec 14, 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik ben eigenlijk ook nog steeds benieuwd naar jou hoor Eza vind het een vreemd verhaal dus ik lees mee.
    Ik hoop ook op blaasontsteking maar ik weet het niet hoor.

Hoe gaat het met de andere meiden

2. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb het helaas in februari gehad, ochtend super positieve test en de volgende dag bloed, helaas heeft dat toen doorgezet, maar ieder lijf is anders.. In mijn geval is bloed nooit een goed teken...
    Ik zou een test doen en kijken hoe deze is, ik weet dat babii zei dat je daar niet veel uit jan opmaken, maar bij mij was dan de test ook veel minder duidelijk...
    Je hebt wel zwangerschapsverschijnselen dus het kan ook gewoon nog goed gaan, probeer net als je man positief te blijven todat het tegendeel is bewezen... Hoe moeilijk ook!

3. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Lief melody maar bij mij is er echt veel te veel bloed, alleen heb ik nog nooit meegemaakt dat de verschijnselen zo blijven hangen maar dit is ook de 1e x dat ik hormonen heb gebruikt dus heb geen idee...
    Al wil ik deze maat borsten best houden haha

4. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Normaal kan het optreden bij gebruik van pregnyl. Is niet heel vreemd, want je spuit puur hcg in je lijf ;). Maar op een gegeven moment is die pregnyl weg, dus je klachten zouden ook moeten verdwijnen.

Gebruik je toevallig utrogestan? Zo ja, dan kan het deze bijwerkingen verklaren :). Zo nee, dan kan het zijn omdat er mogelijk nog hcg in je lijf zit.

5. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dan zal dat het zijn, want heb geen utrogestan gebruikt... Zou ik wel graag willen omdat het de innesteling zou bevorderen wat ik heb begrepen, maar ze willen het niet geven in het ziekenhuis.

6. Melody1

Melody1 Actief lid

Dec 14, 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Dames ik ga morgen gewoon testen want het is nog steeds niet doorgezet. Misschien komt dat nog natuurlijk maar dat zie ik vanzelf wel. Ik wil wel even zeggen tegen jullie allemaal dat ik heel erg veel heb aan jullie lieve woorden en jullie adviezen. Mijn man is super lief en meelevend alleen is hij gewoon geen vrouw en weet gewoon niet hoe dingen voelen. Dus Dank jullie wel voor alles!

Eza waarom krijg jij geen utrogastan? Welk ziekenhuis zit je? en zit je daar altijd al? Want ik vind het een beetje vreemd dat er bij jou nergens naar gekeken wordt.

7. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Utrogestan bevordert de innesteling niet. Nog nooit gedaan hier ook. Utrogestan geven ze aan vrouwen met een te lage progesteron waarde na de eisprong, daardoor hebben ze een te korte LF en gaan vroegtijdig bloeden. En dat zorgt inderdaad dat een innesteling nier kan plaatsvinden ;).

Veelal geven ze utro na een punctie ivf of icsi. Dit omdat ze tijdens de punctie je gele lichaam slopen ( je progesteron dus).

8. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Melody! Ik duim alleen maar dat het goed zit. Ik ga alleen mensen geen valse hoop geven, als het evt ook anders kan.

Maar ik blijf duimen en heb goede hoop! Meer dan dat kan ik helaas niet voor je doen.

9. Melody1

Melody1 Actief lid

Dec 14, 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Nou babbii daar ben ik alleen maar heel dankbaar voor want ik stel niet vragen om vervolgens naar de mond gepraat te worde ! Ik waardeer je eerlijkheid echt hoor want daar heb ik echt iets aan. Hoop is natuurlijk super belangrijk maar eerlijkheid even veel

10. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Nou nergens naar gekeken valt mee, ze hebben na 6x ici een HSG gedaan en later na poging 8 nog een echo om te kijken of er geen cystes waren,en nog een kweek via mijn huisarts voor chlamydia, maar verder is er nooit bloedonderzoek gedaan.. Ik loop in het AMC, ik zal het vrijdag weer vragen van de utro maar volgens mij geven ze dat niet bij iui alleem bij ivf of icsi.. Maar goed heb er ook weinig verstand van..

11. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Mijn lutale fase is niet te kort, namelijk 12 dagen dus dan zal utro voor mij dus ook niks doen als ik dat begrijp bibii...

12. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    O ja het amc! Lang leve het amc!!!! Heeft een vriendin van mij icsi gedaan! Allemaal mislukt. Die is naar vu overgestapt en zwanger. In amc lieten ze haar vaak te lang doorlopen met een follikel en deden dan de iui net te laat enz enz.

Anyway, ben geen vriendjes met amc hahahaha.

Voor een HSG komt meestal een bloedonderzoek, vaak een cola screening (Google maar eens). Ik had na m'n HSG nog een laparoscopie operatie...... Maar omdat m'n eileider dicht zat.

Heb overigens 2x een laparoscopie gehad. Voor de rest moet ik even goed nadenken hahaha. Heb zoveel ellende gehad jn die MMM 😱

13. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Als jij na 12 dagen gaat menstrueren; is je LF prima. Embryo nesteld tussen 5 en 10'dpo in. Zodra die is genesteld maakt het lijd hcg en extra progesteron aan, wat dus jouw menstruatie weghoudt :).

Dus feitelijk doet het dan niks, dus snap de keuze van je arts erin: maar nogmaals; ik ben geen arts he.....

14. Melody1

Melody1 Actief lid

Dec 14, 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Nou dames het bloeden word nu erger dus op naar de volgende ronde. Ik heb 2 in de vriezer iemand enig idee hoe dit in zn werk gaat? Er moet een maand tussen zitten toxh? En moet ik weer aan de decapeptyl en gonalf?

Hoe is het met juna en sas? En hoe voel jij je Eza?

15. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Wat verdrietig melody!

Hier zat er enkel na een verse tp, dus punctie een maand rust. Soms wilden ze dat ook doen na een vroege miskraam, maar dan moest men wel weten dat ik dus te vroeg had getest ipv op hun aangegeven datum:

Het is afhankelijk hoe ze een tp bij joh doen. In natuurlijke cyclus of in een kunstmatige cyclus. Hier altijd natuurlijke cyclus.

- Va cd10 voor een fm
    - Zodra eitje groot genoeg was prikken op lh waarde, indien eisprong nog niet op gang was pregnyl zetten (altijd bij mij)
    - Binnen 36-40 uur een eisprong
    - 3 dagen na eisprong een tp indien goed ontdooid
    - 18 dagen na tp officieel testen doen ze expres zo laat :).

16. Melody1

Melody1 Actief lid

Dec 14, 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Bedankt voor de uitleg! Ik ga morgen dan het zh maar bellen denk ik. En dan in februari weer een tp hoor ik

17. Melody1

Melody1 Actief lid

Dec 14, 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Nou ik weet het niet hoor.
    Ik bloed nog steeds licht en toen ik in de beker plaste was het roze ipv geel heb er drie testen in gehangen en ze zijn duidelijker dag gisteren en ik hoefde ook niet te wachten.
    Ik bel straks de ha zowieso maar even voor blaasontsteking en ja de rest moet ik maar afwachten het is nu 13 dagen na tp

Attached Files:

18. Melody1

Melody1 Actief lid

Dec 14, 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Krijg het er niet zo goed op

Attached Files:

19. Melody1

Melody1 Actief lid

Dec 14, 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Heb die van gister er ook even bijgelegd

Attached Files:

20. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

Nov 28, 2015
    3,048
    0
    0
    Ik denk sowieso dat je zwanger bent want je kan nu niet meer
    Van pregnyl een positieve test krijgen...
    Ook zou ik bellen als ik jou was..
    Laat je weten of t in orde is..

Share This Page