Geen sorry meis! Ik reageer morgen even.... M'n meisjes slapen eindelijk, dus ga ook snel! Tot morgen .
Veel veel beterschap voor die 2 kleintjes! Ik durfde niet te testen vanochtend want ben nog steeds ongesteld maar ik kon het net toch niet laten en door dat ik vaak moet plassen door de blaasontsteking was mn urine dus heel licht maar ik dacht misschien krijg ik een mini streepje. Nu 14 dagen na tp zonder ochtend urine is dit mijn test. Ik hoefde niet eens te wachten er kwam direct een streep. Ik zal vanavond een foto maken dan de test van eergisteren om te vergelijken maar hij is nu echt veel duidelijker
Ja dankjewel ik heb er nog steeds geen vertrouwen in eigenlijk gezien ik nog steeds bloed maar ik moet morgen zh bellen en de uitslag doorgeven dus ik ben benieuwd
Jaaah echt een streep wat super zeg ik hoop dat het morgen ook duidelijk wordt met de bloedtest en dat je blaasontsteking de oorzaak is van het bloed... dikke knuffel hoor en voorzichtig gefelciteerd
Ja dat is nou juist mijn probleem dat willen ze niet doen. Ze zeggen als hij maandag positief is is het positief we gaan dan niet nog een bloedtest doen. Ik ga daar morgen wel om zeuren want ik wil nou ook wel eens weten wat er allemaal gebeurt!
Ik zou echt aandringen op een bloedtest dit is toch niet te geloven wat een moeilijk gedoe zeg voor je.. Ik vind het echt apart kan je anders niet je ha opbellen dat hij een bloedtest doet dat is dan miss een alternatief... Ik hoop dat er morgen meer duidelijkheid voor je is.. Ik mocht juist als er onduidelijkheid was bloedprikken
Nou ze zijn morgen half 9 open dus ik doe kwart over 8 een test en hang stipt half 9 aan de telefoon hahha ik wil gewoon een bloedtest sowieso
Nou Melody dat ziet er toch fantastisch uit voor je😄Hopelijk morgen weer een stukje wijzer bij de dokter en hopelijk een bloedtest, die positieve test komt morgen wel goed als de action zo donker is. Jeetje babywish wat een verhaal, kan je alleen veel sterkte wensen, kan me voorstellen, van afgezien het feit dat het niet lukt nog veel erger moet zijn als je niet door nag gaan ivm je leeftijd, lijkt me heel oneerlijk voelen. Ik merk dat ik deze poging er wel veel moeite mee heb om door te pakken, weer spuiten en weer de wachtweken en eventuele teleurstelling, maar ook al doe bezoekjes naar het ziekenhuis, hoe doen jullie dat met je werk?! Sas wat een goed nieuws zeg!! Ben benieuwd hoe het nu verder met je gaat, zal nog steeds heel erg spannend zijn! En hoe gaat het met Juna ? En nurrie....
Een bloedtest zegt ook niet veel over waar het bloed vandaan komt. Ik zou eisen dat ze ter geruststelling een inwendige echo maken, Puur om te kijken of de bloeding vanuit de baarmoeder komt. Zelfde geldt zit het vruchtje op de verkeerde plaats! Dat wil je echt niet.... Ik reageer later even op jou babywish, even druk druk druk nog hahaha
Zal je zeggen dat de bloedtest bij 5 weken bij m'n tweede resulteerde in volgens hun een miskraam op komst. Pas toen ze inwendig keken zagen ze de oorzaak: hematoom...... O en de tweede zit nu in badje.... Dus ja. Het zegt lang niet alles 😂😂 Eis een inwendige echo meis! Zeker omdat bloedingen ook kunnen duiden op een hematoom danwel BBZ. Laatste zou ik niet vanuit gaan,'maar uitsluiten zou ik zeker eisen. Want is behoorlijk gevaarlijk.
Jeetje dames ik Dank jullie voor het meedenken en vooral het meeleven!! Ik heb daar echt iets aan hoor! Dit is voor mij ook de eerste keer en ik weet echt niet wat er allemaal gebeurt en waar ik nu op moet lette. Nu weet ik dat , als ik morgen een positieve test heb ik dus moet vragen om een echo om te kijken waar het bloed vandaan komt. Want ik weet dat ze moeilijk doen en gewoon zeggen gefeliciteerd we zien je over 2 weken voor een echo nou dan zit ik nog 2 weken in paniek. Top adviezen krijg ik! Morgen weer testen en dan hang ik alle drie de testen (cb,kv en action) er even in.
Meid het is zo fijn he, ik heb t ook altijd als prettig ervaren de steun in de MMM forums.. Je kan je verhaal kwijt en je krijgt echt fijne adviezen en ook zinvolle.. Dus ja echt top.. Ik ben blij dat ik je iets heb kunnen vertellen.... Maar ik vind babii haar adviezen echt super die weet echt zoveel.....
Jeetje Melody, wat moet jij in spanning zitten! Denk echt aan je! Morgen inderdaad echt erop staan dat er verder onderzoek gedaan word, desnoods aandringen met een smoesje! Stress doet een zwangerschap nooit goed, en de artsen zijn er niet voor niks. Opkomen voor jezelf hoor! Erg benieuwd hoe ze zullen handelen morgen, maar ik duim voor je meid!
Jeetje, dat klinkt als een behoorlijk traject. Ik heb zelf in de vrijwilligers commissie van Freya gezeten, die zich inzet voor het ivf wat de naar 1 behandeling wilden terugdraaien. Wat ik weet is dat ze moeten behandelen tot 43 jaar. Anderzijds snap ik enorm dat je het liever via de natural way wil doen, dat is toch ook het mooiste als zoiets via de spontane weg gebeurd. Het gevalletje miskramen ken ik als geen ander. Heb ruim 3 jaar MMM gehad met tig operaties ed, dus weet wel wat een hormonster je kan voelen en wat miskramen met je lijf doen. Maar niet enkel de miskramen, het hele traject is een regelrechte rollercoaster aan emoties en teleurstellingen. Hoop, angst, alles komt naar boven. Ik hoop dat jij een erg mooi kerstcadeau hebt geplast en geklust en er een mooie kerstbaby uit voortkomt! Dikke knuffel
O melody, ik vind m'n berichten juist een en al negatief overkomen, terwijl dit niet m'n intentie is. Ik bedoel het juist goed. Bloedverlies kan ook duiden op een BBZ en soms langzaam oplopende zwangerschapstesten ook. Veel vrouwen komen er later achter en zijn dan een eileider kwijt incl een zware operatie verder. Het kan simpelweg ook van je blaasontsteking af komen, maar kan ook dat er een vaatje is geknapt downstairs. Tevens kan je een hematoom hebben; in zeldzame gevallen ontstaat die door een tp. Een hematoom is feitelijk een blauwe plek in de BM die gaat bloeden. Tevens zit je volop met vraagtekens en die artsen moeten desondanks er nog weinig te zien is; die bloeding serieus nemen. Mag ik vragen waar je loopt? Ik hoop van harte dat je simpelweg hebt wat ik had: een hematoom. Mawr enkel voor jou wil ik die geruststelling zodat je wellicht kan zien dat het niet uit je BM komt.
Dat heb je heel mooi gezegd, ze hebben me t aangeboden hoor nog een icsi ronde te doen maar, ik kon niet meer.. Echt ik was echt op... Ik voel me nu duizend keer beter en veel veel beter in mijn vel... Jij hebt ook al veel voor je kiezen gehad... Maar ik vind het vooral super knap dat je het nu helemaal alleen doet met de kinderen en nu zonder je man. En nog een kleintje onderweg echt super knap hoor.....dikke knuffel voor jou