Nee hoor, hier ook niet. En al helemaal niet over ons sex leven. We zijn naar elkaar heel open en vrij, alles is bespreekbaar. Ik voel geen enkele behoefte om dingen/ details met 'buitenstaanders' te bespreken. Dat geld voor mijn man trouwens ook.
Ik heb niet echt een beste vriendin, mijn beste vriend is mijn man en tegen hem praat ik echt over van alles. Zo ook tegen mijn moeder. Maar ik zal het nou nooit over mijn sexleven hebben met mijn mams... dat vind ik persoonlijk te privé.
Afspraak met mijn man.. seksleven is voor ons en voor niemand anders. Voor de rest praat ik eigenlijk wel overal over. In verleden ook over seksleven met mijn beste vriendin/nichtje, maar nu dus niet meer.
Heel cliché maar mijn man is mijn beste vriend, mijn maatje.. als ik ruzie heb met iemand (of met hem) praat ik daarover met mijn man.. Ik heb wel een vriendin die ik heel veel vertelde maar de verhoudingen liggen nu wat moeilijker.. Daarnaast heb ik een vriendin aan wie ik ook bijna alles vertel, maar de slaapkameracties gaat niemand wat aan.. Ik praat vrij makkelijk over sex maar niet over ons sexleven.. Dat is iets van mij en mijn man en daar heeft niemand wat mee te maken.. Tuurlijk praat ik over de ruzies die mijn man en ik weleens hebben, maar niet voordat mijn man en ik het hebben uitgepraat.. (oj, dit klinkt cliché en totaal niet van deze tijd)
Zelfs mijn man vertel ik niet alles Ben zelf ook niet iemand die zomaar van alles tegen iedereen zegt ( omdat ik uit ervaring weet dat het later tegen je gebruikt wordt ) Via de september mama's hier op het forum heb ik een paar goede vriendinnen gekregen die zo ongeveer net zo veel weten als mijn man.
Ik vind ook dat er grenzen zijn hoor. Maar niemand dwingt je, toch? Een ander mag van mij vertellen wat ie wil en ik zal altijd proberen steun te bieden, al is het in mijn oren nog zo bizar. Maar het wil niet zeggen dat ik zelf ook zo open ben.
dat ligt helemaal aan de persoon die jezelf bent.de een heeft er geen problemen mee de ander wel. ik vertel wel wat als me iets erg dwars zit maar niet tot in detail. mijn vriend is een echt oppotter tot in het extreme. die zal nooit zijn hart luchten zelfs ik moet er alles nog uittrekken.
Hier bespreek ik ook eigenlijk alles met vriendinnen hoor... Niet standaard, maar als me iets daarover dwars zit, of gewoon iets wat ik wil melden, dan kan ik dat gewoon doen...
Ik vertel helemaal niets over ons sexrelaties.. Wel vertel ik al ons ruzies aan mijn forumvriendinnen hier op het site.. ook vertel ik de ruzies aan mijn moeder als het niet over ons gaat..
Over ruzies vertel ik wel. Maar ik ben niet zo'n vriendin die gezellig met r vriendin(nen) over dr sexleven chitchat. Ben er eerlijk gezegd allergisch voor. Dat komt ook door mijn moeder hoor pfffff.... Die was er altijd heel open in en ik deed dan altijd mijn handen voor mijn oren en ging LALALALALALA "zingen". Maar zodra iemand bij mij over standjes ofzo begint of over formaten blablbala roep ik meteen TO MUCH INFORMATION! Dus ben er wel eerlijk in en ga niet lijdzaam zitten luisteren
Al kan ik nog zulke goede vriendinnen hebben, sommige dingen zal ik nooit vertellen. kleine irritaties over manlief wel en als iemand me iets vraagt over ons sexleven zal ik er alleen op antwoorden als ik iets kwijt wil. Maar het is niet zo dat ik even lekker uit de school klap.
Ik heb 1 vriendin, wij vertellen elkaar praktisch alles, maar ik ga geen gedetailleerd verslag uitbrengen van ons sexleven, van haar hoef ik dat ook niet te weten. Maar als ik bijv een probleem op sexueel vlak heb, dan praat ik er wel met haar over en andersom net zo. Ruzies enz ook.
Over hoe het precies tussen ons gaat vertel ik niet zo gauw, maar gewoon over sex praten doen mijn vriendinnen en ik wel hoor. En over ruzies ook wel, maar ik doe dat eigenlijk alleen als ik echt even pissig ben. En dan gaat het wel weer.
ik vertel niets over mijn sex leven (hooguit de opmerking dat ik niks te kort kom) maar op mijn werk (we zitten met 8 dames op kantoor) zijn we net een stel bouwvakkers hoor, jeetje, de ene opmerking nog groffer dan de andere, denk dat we erger zijn dan de meeste kerels op het werk
er zijn maar een paar mensen die ik een blik gun in mijn priveleven maar dan ook maar tot een zekere hoogt.....het meeste hou ik wel binnen de 4 muren van ons huis....enne sexleven gaat al helemaal niemand wat aan
Haha. Dat had ik op mijn ander werk. 12 vrouwen 3 mannen. Die arme mannen. We hadden net niet aangeklaagd door hun kunnen worden ivm sexuele opmerkingen.
Ik bespreek alles met mijn zus, van ruzies met onze mannetjes tot aan het sex leven, we gaan niet in detail maar we vertellen elkaar wel veel, we vertellen elkaar van alles, we zijn enorm open en geven elkaar ook eerlijke reacties ...