Wanneer is spugen niet meer normaal...?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door roos85, 28 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos85

roos85 Bekend lid

6 dec 2012
    537
    3
    18
    Bedankt voor alle reacties!!!

Vaste voeding wil ik echt nog even een maandje mee wachten, in onze families zitten veel darmproblemen en mijn man heeft de ziekte van Crohn, daarvan is bewezen dat dat kan komen door te vroeg beginnen met vast voedsel.

Misschien toch echt 30 min rechtop proberen te houden. Maar hij spuugt ook 3 uur na een voeding, als ik hem uit bed haal bijvoorbeeld.

Osteopaat zou ik wel weer eens kunnen proberen. Daar ben ik al met hem naar toe geweest toen hij 1.5 maand was. Toen zat het tussen zn schouders vast. Maar na 2 behandelingen hoefde we niet meer terug te komen. Ik zal ze wel weer eens bellen.

Hij ligt nu ook de hele dag met zo'n lelijke grote slabber om. Dan hoeft ie niet elke 2 uur een ander truitje aan.

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Tja mijn dochter kreeg medicatie tegen reflux, maar bleef toch extreem veel spugen tot ze ruim een jaar was. Je moet erdoor, vrees ik...

3. roos85

roos85 Bekend lid

6 dec 2012
    537
    3
    18
    Nee reflux medicatie hoef ik ook niet zo nodig. Mn dochter heeft dat wel gehad, zij had verborgen reflux, maar zij had er echt flink last van.
    Mn zoontje heeft geen pijn, het is meer ongemak, vooral voor mij :p

4. Olicha

Olicha Niet meer actief

Hi, sorry dat ik zo laat reageer weer. Maar ik heb zelf geen verstand of er echt verschil zit tussen huismerk en .. "
    Het zou niet zo moeten zijn... maar wellicht dat consultatie of ze in de winkel daar meer van weten.

In elk geval succes. Ik vond het frustrerend om te zien bij mijn zoon, maar hij huilde er niet om. Echter in het begin stikte hij erin en daarna, rook ik gewoon gal.. het lijkt me al met al niet prettig voor een kindje.

5. roos85

roos85 Bekend lid

6 dec 2012
    537
    3
    18
    Ik heb nu Hero comfort gekocht. Bij die van kruidvat eigen merk was alleen jbpm toegevoegd, dus dat lijkt me geen toegevoegde waarde.
    Ik ga het morgen proberen! Tnx voor de tip.

6. roos85

roos85 Bekend lid

6 dec 2012
    537
    3
    18
    Vandaag begonnen met Hero Comfort. Nu 3 flessen op en niet NIET EEN keer gespuugd!! Alleen kleine mondjes terug.
    Ik hoop dat dit de oplossing is!

Deel Deze Pagina