blaasontsteking

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Muisje88, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Hallo dames,

Wie heeft hier ook last van of van gehad? Ik heb nu antibiotica alleen heb ik weer menstruatiepijn en ben erg benieuwd of dat "normaal" is tijdens blaasontsteking. De vorige keer heb ik overigens nergens last van gehad ja vaak plassen. Heb ik nu ook nadat ik gestart ben met de AB.

Heb ook dat als ik mn ogen dichtdoe dat heerlijk voelt. Gespannen ogen/hoofd?
    Ben bekend met hoge onderdruk zo nu en dan maar die zakt steeds weer naar beneden.
    Ben erg onzeker op dit moment ben al 2x naar het ziekenhuis geweest en ze konden niks vinden. Behalve de blaasontsteking.

2. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Heb blaasontsteking gehad paar maandjes terug. Ben er ook meerdere malen bekend mee van voor mijn zwangerschap maar dit voelt compleet anders.
    Ik had ook veel krampen in mijn buik maar met de AB trok dat gewoon weg.
    Sinds wanneer ben je begonnen met de AB? Soms heeft het even tijd nodig om zijn werk te doen.

3. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Sinds gister begonnen. De menstruatiekrampen waren trouwens sinds vrijdag/zaterdag even weg en sinds vanmorgen weer terug.
    Dit is de 2e AB kuur al en de eerste keer kan ik me dit niet herinneren.

4. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Ik zou even wachten want sinds gister is het nog wel vroeg. Die kramp kwam en ging bij mij. Morgen zou het wel een eind over moeten zijn bij je hoor.
    Houd wel in de gaten dat misschien deze soort AB bij jou niet kan werken. Dit komt namelijk wel eens voor.

5. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Moet morgen sowiso op controle. Vorige keer ook deze AB gehad en heb een goeie slijmvlies ontsteking van beneden gehad. Het is nog niet goed maar ok.
    Misschien wordt ik wel gewoon ziek wacht het ff af.. bedankt voor je antwoorden!

Deel Deze Pagina