zwanger?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door suuz04, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuz04

suuz04 Nieuw lid

13 mrt 2007
    1
    0
    0
    scholier
    friesland
    HELP! Ik heb het vorige week donderdag met een jongen gedaan. Ik ben niet aan de pil, maar we gebruikten een condoom. Hij zou het condoom om doen, maar ik vroeg of hij het wel goed om deed, zodat het aan de buitenkant naar beneden rolt. Ik pakte de condoom van hem over en gaf hem weer goed aan. We weten niet of het eerst dus binnenstebuiten over zijn eikel heeft gezeten. Hij had wel voorvocht op zijn eikel. Nu heb ik vannacht een bloedingkje gehad. Toen ik wakker werd zat er fel rood bloed in mijn slipje. Ik heb de rest van de dag een tampon in gedaan, maar toen ik deze verwijderde, zat er helemaal geen bloed in. Is dit een eerste symptoom van de innesteling of iets dergelijks? Vanaf wanneer kan je een zwangerschapstest doen? Ik ben echt ten einde raad.. Alsjeblieft IEMAND HELP ME!
    Ik hoor graag jullie reacties.
    Alvast bedankt.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Suuz,

Ik begrijp dat je bent geschrokken, de kans is klein dat je zwanger bent geworden.
    Mijn advies is wachten tot je volgende menstruatie, blijft deze uit dan moet je testen eerder is de test ook niet te gebruiken. Het word namelijk pas positief na 4 weken zwangerschap.
    Misschien is de pil gaan gebruiken een goed idee?

Imke

Deel Deze Pagina