Tampon vergeten uit te halen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door beverly, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Hallo, heb ik weer voor het eerst in mijn leven ben ik dus een tampon vergeten :oops: .
    Het ergste is nog dat hij er waarschijnlijk al inzit vanaf 14 okt :confused: ...Toen had ik namelijk weer zo'n fijne ik kom er even tussendoor bloeding.
    Mijn mannetje melde gisteren bij het klussen dat het niet zo lekker aanvoelde en dat het een beetje krap was.
    Ik ging net douchen en dacht dat misschien mn baarmoeder wat laag lag en ging dat even checken....tot mijn grote schrik voelde ik daar dus die tampon.
    Wat moet ik nu :(: ? :idea:
    (Denk dat mijn klusdagen nu ook wel geen nut gehad hebben :cry: , het is echt niet fris wat er uitkomt na zo'n tijd,, zaad valt gelijk stil denk ik dan..toen heeft mn mannetje hem dus niet gevoeld!
    Iemand hier ervaring mee?)

2. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Oh, wat erg!

Ben wel heel erg aan :) nu hoor!
    Sorry, maar ik heb nl. een x per ongeluk 2 tampons in gehad.... ook zo'n heerlijke situatie!

Ik zou voor de zekerheid de huisarts ff bellen. Ook om die tamponnenziekte (die bijna never nooit niet voorkomt hoor!) uit te sluiten. Better safe the sorry!

Suc6 meid!

3. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    tja onze huisartsenpost is nu gesloten, dus dat wordt morgen dan, hoop dat een nachtje niet zo erg is....Kan er nu ook wel om lachen maar net echt ff niet hoor schrok me kapot..

4. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Och jeeetje wat erg :)
    Dat je er nog geen last van hebt gehad.. En dat touw bungelt er toch ook steeds aan :confused: Ik moest idd ook wel een beetje lachen toen ik het las. Zou inderdaad maar even de dokter om advies vragen ;)

5. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hahaha sorry hoor maar vind het wel humor :p
    Kun je er echt niet bij? ;)

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Heb je echt al een paar keer mét tampon in geklust?
    Hoe hoog zit dat ding inmiddels wel niet dan :confused:

Ik zou morgenochtend meteen even de dokter bellen.
    Dalijk heb je een schimmel of iets anders opgelopen erdoor.

7. Sproet

Sproet Lid

16 okt 2008
    66
    0
    0
    NH
    Ben ik even blij dat ik niet de enige ben..... :D
    Ik riep al een paar dagen dat mijn lichaam vreemd deed.
    Maargoed, we hadden die avond allebei nogal wat gedronken, dus ik kon het me niet herinneren. En mijn vriend klaagde dat het bij hem zeer deed.
    Een week later heeft mijn vriend hem 'gevonden' en eruit gefreubeld.
    We kunnen er nu nog samen erg om in een deuk liggen, maar op het moment zelf is het vrij genant.

8. Maribomba

Maribomba Lid

28 jul 2008
    57
    0
    0
    Jullie zijn zeker niet de enige die het overkomt. Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar bij mijn zus is het al twee keer voorgekomen. De eerste keer kreeg ze hem zelf eruit na veel moeite. De tweede keer moest het door een gynaecoloog eruit gehaald worden. Kort daarna raakte ze zwanger en ze heeft inmiddels een prachtige zoon van alweer anderhalve jaar oud.

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oei, ik zou idd even de HA vragen of dat kwaad heeft gekunnen. Ik ben het gelukkig zelf nooit vergeten maar draag de laatste jaren ook geen tampons meer i.v.m met endometriose...ze zeggen dat tampons het erger maken..maar goed das een ander verhaal.

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik zou zeker de huisarts even bellen morgen .
    Want je kan door alle bacterien van alles hebben opgelopen.

( ben ik blij dat als we vrijen me vriend eerst met zijn vinger naar binnen gaat hahah.) en ik was me ook grondig daar dus voel ik het touwtje zo hangen haha

Ik ben ze wel eens een keer vergeten in te doen nou en dat geeft een troep blegh :oops:

11. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Als het niet heel vies rook is de kans denk ik klein op een infectie, maar voor de zekerheid zou je kunnen bellen morgen.

Hihi, heb ook ooit per ongeluk gehad dat ik dacht: he twee touwtjes!

12. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    melina, het touwtje hangt er niet uit bij mij.
    Heb toen ik vroeger paardgereden en had altijd last van het touwtje dus die maak ik dan kort(rol m op) en dan heb je het dus niet meer door. Maar dat moet ik niet meer doen dus.

Dreamer83, hij schuift blijkbaar heen en weer, bij de eerste x klussen is hij schijnbaar omhoog gegaan en daarna denk van links naar rechts geschoven.
    Totdat vriendlief er gisteren toch last van had.

Sproet, ben jij toen ook naar de huisarts geweest?

Milla rose, het rook echt niet lekker hoor ruim een week daarbinnen gezeten pppffff...

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    beverly niet meer doen dus touwtje verstoppen.
    En nee ik vind hem soms al vies ruiken na 1 nachtje dus kan je nagaan.
    Ach en zo zie je maar dat bijna iedereen wel een nare tampon ervarring heeft en je niet alleen bent

14. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi hoi,

Ik kan me dat nou echt niet voorstellen....Als mijn tampon er iets te lang inzit, dan zakt ie vanzelf naar beneden. Heb wel 1 keer gehad dat ik um wel soort van vergeten was te verschonen en dat ik um met plassen (door de druk op de onderkant) zo het toilet in hoorde vallen :s hahaha

Maar wel erg vervelend dat het klussen nu ook niet zoveel zin heeft gehad...mss zijn ze eromheen gezwommen, laten we dat meer hopen.

15. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Ga ik zeker niet meer doen.
    Het begon ook te ruiken maar als je stopt met de pil veranderd er zoveel in je lichaam dat ik het daaraan wijtte.
    Ben wel blij dat het bij meer mensen is gebeurd, ligt het niet helemaal aan mij.

16. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    ik zou wel eff naar de HA gaan,
    Ze zeggen dat je er 1 of andere infectie van kan krijgen.
    Dus zou het wel eff navragen.

17. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Wat vervelend zeg! Ondanks dat het ook grappig is... Sorry!

Maar een week is wel lang hoor, aangezien er max 6uur voor staat.
    Hoop dat de flora en fauna van je vagina nog in orde is ;)

18. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Heb wel het idee dat dit zich snel hersteld, het stinkt daar in ieder geval niet meer.

Erger is nog toen ik het mn mannetje vertelde zegt tie doodleuk, heb ik daarom zo mn best gedaan tijdens je ei......mannen uurrggg

19. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    oke dan ?! Heb ik weer hahaha

Deel Deze Pagina