Ff nieuwsgierig, wanneer konden jullie je eigen kleding weer aan? Ben nu bijna twee weken geleden bevallen en mn positiekleding begint wel erg groot te worden, maar vrees voor n mega teleurstelling als ik mn eigen kleding aan ga proberen omdat ik vrees dat t nog niet past, dus uk steek mn kop in t zand en ga nog niks passen
Dat verschilt denk ik per persoon... maar goed, ik heb de eerste dagen na de bevalling ruime pyjama's en joggingbroeken gedragen (geen positiespul) en aan het einde van de week gewoon weer mijn eigen kleding. Nu een maand geleden bevallen en moet mijn kledingkast opruimen... positiekleding eruit. Maar ja, die baby kost best veel tijd .
is idd per persoon verschillend. Hier bij beide bevallingen, na een week. Na mn 2e wel wat overtollig huid na striae, beetje een bobbelbuikje in mn broeken. maar ze passen nog wel
Ik paste na een paar dagen weer in mijn oude joggingsbroeken e.d. (en vrijwel meteen weer in de meeste pyjama's), maar mijn strakke skinny jeans moest toch nog wel een week of tien in de kast blijven liggen haha . Dus het ligt een beetje aan de kleding zelf. Gewone broeken pasten na een week wel weer, maar stugge broeken duurde wat langer. Ondanks dat er weinig kilo's aanzaten, waren mijn heupen de eerste dagen/weken gewoon nog wat breder naar mijn idee. Dus dan zit positiekleding gewoon nog even heel lekker! Maar nu zakken die ook van mijn kont, dus ik heb ze opgeborgen. Ben nu bijna elf weken na de bevalling. Andere kleding paste wel meteen weer hoor, maar het zijn met name de broeken die ik wat strak vond zitten, vooral skinny jeans.
Verschillend per kledingstuk. Jurkjes en shirts paste ik na een week. M'n aller strakste skinny yeans na 3 maanden.
Eigenlijk direct weer.. maar ben druk op weg naar een maatje kleiner Ligt er denk ik ook aan hoeveel en waar je bent gegroeid. Bij mij was het alleen mijn buik en het extra gewicht was er na 1,5 week weer af. Mijn buik is alleen wat slapper geworden.
Ik had vooral een enorme buik en hield her en der wat vocht vast! Misschien toch maar eens kijken wat er in mn kast ligt wat past, heb nog niet op de weegschaal gestaan dus geen idee of ik mn kilo's weer kwijt ben, mm buik blubbert nog wel behoorlijk! Maar als ik in dit tempo slink dan mogen die 10 kilo die ik graag kwijt wilde voor de zwangerschap al, er ook wel af
duurde wel week of 10 dat ik strakke jeans weer aankon. Jurkjes en gewone niet strakke kleding na 2 weken weer en ik was niet eens zoveel aangekomen, buik was (afgezien dat het niet strak was) direct weg maar duurde wel heel wat weken voordat het vocht uit mijn lijf was, vooral bij mijn heupregio 10 wk.
Draag het nog steeds 😁. Door mijn bi niet mogen sporten.. Jogging broeken enzo passen wel, maar jeans past er 1 net.. Was helemaal blij, maar s avonds nog blijer dat de knoop weer los kon😂
Is denk ik echt heel verschillend. Ik eigenlijk gelijk weer, alleen kreeg ik de knoop van spijkerbroeken nog niet dicht en die zitten nu nog strak. Al m'n kilo's was ik na 5 dagen kwijt. Nou moet ik wel zeggen dat ik een catheter had en daardoor al het vocht is afgedreven.
Ook afhankelijk van hoeveel vocht je vast blijft houden. Na een paar dagen kon de gewone broek weer dicht maar zat nog niet fijn, na een klein weekje zat alles weer goed.
Ik kon al snel mijn broeken weer aan, maar wilde dit niet i.v.m. keizersneewond. Na 5/6 weken vond ik wat hogere broeken wel weer prettig zitten.
Ik kan na 5 weken de meeste kleding nog niet aan. Er is eigenlijk maar weinig blijven hangen, maar ik heb echt nog een buikje terwijl ik hiervoor juist een hele slanke taille had. Dus hoewel ik mijn broeken wel over mijn heupen krijg, kan ik ze niet dicht doen. Of ik krijg ze wel dicht, maar dan komt er een rol overheen. Dat is ook geen gezicht en het draagt niet fijn. Ook alle jurkjes en t-shirts vind ik niet mooi zitten. Ik pas het wel, maar daar waar ik voorheen met kleding altijd de nadruk op mijn taille legde, zit er nu een duidelijk buikje. Dus daar voel ik me niet prettig bij. Vanaf volgende week wil ik intensiever gaan sporten (nu houd ik het bij stevig doorwandelen), dan ben ik de 6 weken grens voorbij voor verzakking van de bekkenbodemspieren. Hopelijk trekt het dan nog bij.
Ik ben een week geleden bevallen en had vandaag mijn eigen skinny jeans weer aan. Het verbaasde me wel. Bij de vorige zwangerschap duurde dat echt wel langer. Toen hield ik veel vocht vast en nu helemaal niet.
Ik heb de eerste week na mn bevalling alleen huispakken gedragen en die kon ik allemaal nog aan en daarna eigenlijk al mn oude kleding nog. Sommige dingen zaten wel wat strakker als anders.
Ik pas nog niet alle broeken en niet alle shirtjes zien er even charmant uit Ik heb echt nog steeds 0,0 aan buikspieren en het flubbert nogal... hehe
Truien en shirtjes passen wel weer maar mn broeken nog steeds niet. Wordt er gek van ben mn zwangerschaps kilos kwijt maar heb overtollig huid bij mn buik gekregen We zijn nu ruim 9 weken verder