Pff deprimerend om te lezen dit zeg.... Hier ook ivm bekkenklachten nog niet kunnen sporten... Ik pas in nog niet 1 oude broek... Ik heb maar een paar nieuwe gekocht in een grotere maat. Op zich heb ik nog maar 4 kg te gaan tot m'n oude gewicht, maar mijn buik is enorm uitgezakt en slap
Bovenkleding wel weer vrij snel, maar mijn spijkerbroeken heeft echt maanden geduurd hoor! Ik heb echt een nieuwe spijkerbroek gekocht in een maatje groter dan mijn normale broeken. (Die zit nu te wijd... ) Weet niet precies waar het aan lag: wond ks, heel veel aangekomen (20 kg), langzaam herstel?
nou ik heb nu ook maar een maatje groter gekocht. was de zw kleren zo zat. oude broeken gaan dicht maar daar is dan ook alles mee gezegt
1e 6maanden mss meer, ik heb nieuw spul gekocht Maar bij de 2e vrij snel, 6-8 weken Wel jaloers op diegenen die meteen alles weer passen enzo.....
Ik weet niet wat ik lees hier. Denk niet dat dit echt representatief is. Truien en jurken enzo wijden wel uit, maar spijkerbroeken? Dat heeft bij mij echt maanden geduurd en sinds een paar weken kan ik mijn strakste broek nog aan. Maar heb nog steeds een klein buikje. Misschien ligt het ook aan je figuur? Ik ben altijd smal geweest en droeg strakke kleding, maat 36. In mijn zwangerschap van 58 kg naar ruim 75. Ook nog een kz dus langzaam herstel. Inmiddels zit ik net onder de 60 kg waardoor ik alles wel weer aankan, maar echt niet alles mooi vind staan. Dus no worries als het niet zo snel gaat (een dag na de bevalling?!) want ik denk dat dit heel normaal is. Komt goed
Ik ga het morgen maar weer eens proberen. Denk dat mijn buik nog wel iets meer is dan die was, maar verder ben ik al bijna weer 'terug in mijn eigen lichaam'. Ben dan ook in 11 dagen al bijna 12 kilo kwijt. Nog 3 kilo en dan zit ik weer op startgewicht. Na de bevalling was ik 6,5 kilo direct kwijt, de overige 5,5 verdwenen als sneeuw voor de zon.
Vandaag ben ik voor het eerst weer wezen sporten, in sportkleding. Het is nu 6 weken na de bevalling. Ik paste gelukkig de kleren wel, want ik vind sportkleding zonde om extra te moeten kopen. Maar ik moet toch nog wel slikken als ik in de spiegel kijk en duidelijk een buik(je) zie.... Hopelijk verdwijnt deze snel, en pas ik ook weer in mijn normale kleding
Ik ben het met je eens. Hier heeft het bij de eerste ook maanden geduurd voordat ik m'n spijkerbroeken weer aan kon. Na de tweede heb ik maar wat broeken in een maatje groter gekocht.
Ja.. Die spijkerbroeken idd! Rekken helemaal niet mee. Nu na 3,5 maand pas ik er een aantal maar echt lekker zit het nog niet. Ook ik heb toch maar kleding een maatje groter gekocht, dat was ik van te voren écht niet van plan! Maar ben nu blij dat ik het gedaan heb want ik voel me liever 'dik' met leuke kleding dan 'dik' & verslonst
Ik paste na een week wel weer mijn gewone kleding, maar ik had nog wel een blubberbuik. Vooral na de derde....... en dat is nu nog niet goed gekomen, dus ik vrees het ergste. Misschien toch maar eens starten met die buikspieroefeningen, haha. Ik was toevallig vlak voordat ik zwanger werd wel een paar kilo afgevallen en na de bevalling zat ik weer op mijn oude gewicht van voor het afvallen, dus mijn kleren waren gewoon nog goed. Die laatste kilo's waren er na een maand of 4 wel weer af zonder te lijnen.