Kiesjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Emmaatje, 4 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Hoi!

Daan heeft inmiddels 8 tandjes. 4 boven, 4 beneden..Nu komen er volgens mij kiesjes aan, hij heeft hele dikke bobbels in zijn mond. `s Nachts weer regelmatig wakker, kwijlen, overal op kauwen. Nu geef ik hem chamodent en voor het slapen ook dentinox. Iemand nog meer tips?Of herkenning?Het mannetje heeft er nu echt last van, met zijn tandjes viel dat mee!

Liefs Emma

2. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    mischien een gekoelde bijtring?

ze moeten er altijd ff doorheen he, dn is de pijn weg. Devon heeft al 8 tanden, 4 kiezen en rechtsboven komt langzaam een hoektand door :)

3. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Fenneke heeft er al 12,4 beneden,4 boven en 4 kiezen.
    Die 4 kiezen kwamen allemaal tegelijk door,ze was hangerig,veel poepen..
    Ik heb toen het tandvlees gemasseerd met een speciaal borsteltje,die zat bij een pakketje met een tandenborstel.

4. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    kiesjes hebben hier al voor heel wat slapeloze nachten gezorgd:

tips
    -hoofdeinde iets verhogen (minder druk op tandjes)
    -zetpilletje tegen de pijn

5. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Wat je zou kunnen doen is idd. het bedje aan het hoofdeind een stukje op hogen met bv een plankje.
    Doordat er dan minder druk op de buis van eustasius staat (deze veroorzaakt pijnscheuten)heeft Daan waarschijnlijk minder pijn.

Groetjes,
    Hillegonda

6. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Het is echt drama met Sophie ( ik denk een kiesje ) niks is goed alles is maar heel kort leuk...en maar willen staan en dan staat ze gaat ze echt gillen en dreinen...steekt ze haar handjes uit van pak me,pak ik haar op is het weer niet goed wurmt ze zich zo snel mogelijk los...en dan weer huilen...alles wat ze ziet wilt ze hebben,krijg ze het niet huilen gillen pff...
    Ze kon zich echt altijd goed vermaken,maar nu is het echt drama....ben blij als ze gaat slapen ( tot nu toe gaat dat wel goed )
    Ik komk echt nergens aan toe...ook doet ze steeds dingen die niet mogen en luisteren ho maar....
    Herkent iemand dit met 1 jaar?

Groetjes,

7. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    oeps moest nieuwe topic zijn...sorry

8. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Oh, herkenning hier! Hier ook 8 tandjes, 1 kies is nu door en er zitten er nog 2 aan te komen aan de bobbels te voelen.....Meneer kwijlt en bijt, is weer vaker wakker, onrustig en vermaakt zich minder goed. Qua huilen valt het mee, maar ik merk gewoon dat ie niet in zijn sas is.
    Ik heb ook niet het idee dat de dentinox (lastig aan te brengen, of ligt dat aan mij?) of de chamodent echt iets doet.....
    Sneu he? Ik hoop maar dat ze snel door komen, maar vind het toch al best lang duren.....

Deel Deze Pagina