"vol gevoel"1 week na eisprong

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door luukske, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

wilde even vragen of iemand het herkent....

heb sinds gisteren en vanochtend last van een vol/opgeblazen gevoel (zoiets wat ook voor de eisprong voelbaar is bij veel meiden, waaronder ikzelf)en af en toe zo'n beetje ongi-achtige krampjes....en ik zit nu 1 week na mijn eisprong.

wie o wie herkent dit?

2. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hoi Hoi

Ik heb helaas 3 miskramen gehad, maar een week voor me NOD had ik ook last van een vol gevoel, opgeblazen gevoel en had vreemde eetgewoontes haha:D.

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @Renieta,

bedankt voor je antwoord....balen meid dat het 3 keer is misgegaan, hier 2x en 1 keer MK van 1 van de tweeling.

ik kan dat volle gevoel idd in vergelijking met andere rondes niet verklaren....zit nu ook midden in de nacht op omdat ik misselijk ben...:(

4. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    oh oh dat is wel spannend zeg.
    Ik ben nooit misselijk geweest, maar wel last van maagzuur en vermoeidheid, zere tepels, opgeblazen gevoel, volle blaas gevoel zeg maar.
    Spannend meid

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    sinds vannacht mag mijn man ook niet meer aan mijn (.)(.) komen, auw wat doen die zeer....
    de misselijkheid is gezakt, maar een uurtje geleden echt rommelende darmen, tegen het misselijke aan....

6. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    rommelige darmen had ik ook enorm, vooral 's nachts. Dat was echt maar 10 dagen na de eisprong ofzo hoor en nu lijkt het wel minder. Maar ik ging 's nachts wat eten omdat het de hele tijd voelde alsof mijn darmen wel wilde borrelen, maar het niet lukte ofzo. Heel vaag :)

7. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja ik heb momenteel ook last van de darmen, kan moeilijk naar toilet.. errug lastig.:p

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    morgen krijg ik de uitslag van het progesteron onderzoek, en als dat goed is, heb ik wel hoop, maar anders wordt het later....

9. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Progesteron onderzoek? Hoezo?:)

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    omdat ik Clomid gebruik (heb PCO) worden de bloedwaardes gecontroleerd, en als mijn progesteron goed is, heb ik iig een goeie eisprong gehad....
    heb nu trouwens bijna nergens meer last van, alleen wat gevoelige (.)(.)

11. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ik heb precies hetzelfde, echt een vol gevoel, ik weet ook niet precies wat mijn nod is, want eind september de mirena laten verwijderen, een week later netjes ongesteld geworden, dus afwachten maar.

Deel Deze Pagina