Wanneer bellen jullie je man? Ik dacht eerst als de vliezen breken, maar dan kan het nog uren duren voordat er een wee is, en als je je mannetje dan al gebeld hebt, kan 'ie toch niet meer werken .
Als het goed is krijg je zo'n lijstje van je vk met wanneer vk te bellen! Als dat moment is aangebroken zou ik aan de vk vragen of zij vind dat manlief ook al moet komen, die kunnen de situatie veel beter inschatten. Natuurlijk hangt het er wel vanaf of je man/vriend 3 uur naar huis moet rijden of 10 minuutjes.
Ik moet de vk bellen als ik al een uur lang om de 5 minuten weeën heb die een minuut duren. Lijkt mij een beetje laat om je man in te schakelen, want dan heb je toch ook al veel pijn gehad, en hij is er toch juist voor om je te steunen als je pijn hebt? Heb wel een puf cursus gedaan, maar daar hebben ze het er niet over gehad...
Ik heb mijn man gebeld toen ik merkte dat de weeën pijnlijker werden en om de 5 min kwamen. Maja hij lag boven en ik benee. Mijn vliezen waren toen nog niet gebroken.
Ligt er misschien een beetje aan waar je man is (internationaal vrachtwagenchauffeur of op een kwartiertje rijden van jullie huis)? Maar om daar een regel ofzo voor te zeggen lijkt me nogal lastig... Was bij de eerste wee, die meteen redelijk veel zeer deed echt blij dat mijn man erbij was. Als hij aan het werk was geweest had ik ook meteen naar hem gebeld dat ie NU moest komen, haha. Zou hem bellen als je vliezen breken (wat niet heel vaak gebeurt als eerste), als er dan niets gebeurt word je toch met 24 uur ingeleid meen ik.... Wel lekker om dan je man of vriend bij je te hebben...
Gelukkig geen chauffeur . Maar zeker 3 kwartier rijden, en als hij ingepland is bij klanten misschien wel langer (zelden korter). Gelukkig is met de planning zoveel mogelijk rekening gehouden dat hij de komende weken weinig naar klanten hoeft (ik geloof maar één keer).
Hij werkt toch toevallig niet voor een bedrijf dat softwaredingen verkoopt? Joh gewoon bellen als je dat nodig vindt hoor, die klanten hebben daar toch wel begrip voor?
hier dus wel chauffeur en meneer zit gigantisch op hete kolen haha hij wil echt in de buurt blijven nu lukt dat gelukkig maar als ik bel komt hij desnoods met de vrachtwager terug.ik moet van hem ook gelijk bellen.
ik heb gebeld toen mijn vliezen waren gebroken. Vond het erg prettig dat hij alles heeft mee gekregen en ik niet alleen thuis was
Nou ik bel hem METEEN Waar ie ook zit of wat ie ook doet.. Zodra ik een wee voel of mn vliezen breken komt ie maar gewoon hoor Hij zou anders ook achteraf boos worden denk ik, daarnaast weet je ook nooit hoe snel het na die eerste weeën al gaat. Als ik echt 48 uur weeën heb en het schiet allemaal niet op mag ie in die tijd MISSCHIEN nog wel 10 minuutjes weg, maar ik denk dat ie dan ook heel dicht bij me moet blijven Hihi denk dat ik me als een klein kind gedragen hoor.
Ik bel hem ook meteen! Hij moet zowiezo 2 uur rijden voordat hij thuis is. Maar hij wil ook alles helemaal meemaken. Ik denk dat hij juist boos zal zijn als ik hem niet meteen zou bellen...
Bij de eerste was manlief thuis toen het begon. Bij de tweede ook thuis maar lag hij te slapen, was 's morgens vroeg. Achteraf ben ik blij dat hij thuis was, want hij was nooit op tijd thuis geweest als hij aan het werk was geweest, het was nl. een turbobevalling!
ik denk dat ik even afwacht of het weeen zijn die echt doorzetten (hebben hier al wat valse alarmen gehad haha) en hem dan bel. kan hij rustig afsluiten en naar huis komen (uur tot 2 uur reizen).
mijn man werkt door heel NL als zelfstandige dus bel gewoon bij de eerste beste serieuze wee hihi (ben vorige keer ingeleid dat was wel ideaal konden we ook het inplannen qua werk) heb nog mooi alle dingen afgerond de dag ervoor haha
Ik denk dat ik toch ook maar afwacht tot ik zeker weet dat het geen vals alarm is, en dat ik 'm dan bel. Thanks voor jullie feedback!
Ik bel casper als ik het idee heb dat het echt begonnen is. Ik moet nl metyeen naar het zh als de vleizen breken of om de 10 minuten weeen heb. Ik wil graag dat hij mee gaat. Casper is ongeveer in een kwartiertje thuis