wil graag weten hoe lang het bij jullie duurde voordat je lichaam weer een beetje in de oude vorm terug was na de bevalling
Ik had met mijn dochter dat ik na de bevalling zelfs minder woog dan voor de zwangerschap. Ik was een appart geval. Ik heb wel begrepen dat als je borstvoeding geeft je lichaam snel zijn oude figuur terug heeft omdat het door borstvoeding veel energie verbruikt.
poeh dat verschilt bij iedereen, heeft met conditie, erfelijkheid, voeding, hormonen etc. te maken. sommige vrouwen zijn na 2 maand alweer "strak" andere vrouwen houden altijd een beetje een mamma-figuur(vind ik persoonlijk heel mooi ), het scheelt ook als je tijdens je zwangerschap blijft sporten (als je lichaam dat toelaat).
Nou, ik denk niet dat het hier ooit nog goed gaat komen Na ruim vijf maanden zie ik er nog steeds uit of ik zwanger ben.
Uhmmmmm ik ben na mijn bevallingen qua heupen toch wat meer uitgezet gebleven Na mijn eerste bevalling had ik broekmaat 38 á 40 (voor mn eerste had ik 36 en woog 49kg) en woog 53kg ongeveer. Na mijn tweede bevalling zat ik op maat 40/42 en woog 58kg. Ik kon sinds dit begin jaar maat 38 weer een en mijn jongste meisje word 4 kun je nagaan Maar ik ben nu al wel weer 13 weken zwanger!
haha NOOIT sommige zijn echty mazelaars dat ze hun strakke lijf zo weer terughebben en sommige hebben pech..
Na mijn bevalling had ik gelijk mijn oude lichaam weer terug alleen dan nog slanker. Was ook gelijk al mijn kilo`s kwijt +10 extra kilo`s. Buik was ook gelijk weer plat verbaasde ik me over !
Ik heb het geluk dta het bij mij snel weer in model was. Bij de eertse kwam ik na 5 dagen uit het ziekenhuis en woog ik 5 kilo lichter dan voor de zwangershap. Mijn buikje was na wat weken borstvoeding ook snel weer strak. BIj de tweede hetzelfde geval al had ik wel nog 9 maanden ipv maar 36, maat 38. Ik weet niet hoe het nu zal gaan lopen, heb alleen ene dikke buik, geen dikke benen, billen enz. dus echt veel hoeft er niet vanaf. Een goede vriendin van mij werd echter 6 jaar na haar bevalling nog gevraagd hoever ze was dus ja....... Wel had ik pas na 9 maanden het gevoel pas geestelijk en lichamelijk uitgezwangerd te zijn.
naar 8 maanden kon eindelijk weer mijn oude broeken aan en zat ik weer op mijn oude gewicht. nu ben ik 2 kilo lichter als voorheen maar mijn buik blijft slap en dikker helaas.
ja ik merk het vanzelf haha! ik probeerde van de week mijn broeken te passen van voor de zwangerschap en die kreeg ik niet eens meer over mijn kont heen.. daar heb ik wel om zitten huilen omdat het toen pas tot me door drong nu kijk ik er al wel weer wat nuchterder tegen aan maar wil na de bevalling toch wel weer graag mn oude figuur terug
Nou ik zat al gelijk op mijn oude gewicht (52 kilo), maar helemaal hetzelfde is het niet hoor. Mijn buik lijkt wel plat, maar de spieren die eronder zitten, zijn hartstikke slap... ik voel zo mijn darmen bewegen hahaha... Misschien als ik alles weer zou trainen dat het wel weer steviger wordt hoor. En mijn borsten zijn ook een stuk slapper, minder vol en soft... tja hoort er allemaal bij... maar ik mag echt niet klagen hoor...
Hoi! Bij mn eerste had ik na 2 week mn oude figuur terug..56 kilo Al zou ik dat nooit meer willen zijn.. Was ook niet meer gegroeid dan mn buik! En Bv heeft heel veel weggegeten.. Bij de tweede duurt het nu nog! Ondanks de BV..Zit nu op 62 kilo maar ben ook weer 10 weken zwanger.. Ach we zullen wel zien.. Beetje meer is ook mooi! Liefs Eefje
zou het schelen dan als je voor de zwangerschap al slank was? ik lees tcoh veel dat dunne meiden veel sneller weer op gewicht zitten. Ik was na de bevalling nog 16 kilo zwaarder als ervoor, na 9 maanden bv geven alleen nog meer aangekomen Ben bang dat het met mij nooit meer goedkomt
ik woog vordat ik zwanger werd 52 en nu 67, ben dus al 15 kilo aangekomen. al zeggen de meeste mensen dat ze het niet aan me kunnen zien dat ik 15 kilo meer weeg.
Nog steeds niet helaas haha! Ach ja, we willen graag binnenkort weer voor een 2e, dus laat het nu maar even zo.
Hou je er rekening mee dat aan het eind van je zwangerschap je bekken ook veranderd zijn. Zodat je kleintje er straks uitkan . Dat trekt ook gedeeltelijk weer bij hoor. Dat je nu die broek niet over je billen heen krijg kan zijn dat je dat na de bevalling wel kan. Het zegt nu nog niks
HIer bij eerste zwangerschap na 3 maanden weer op oude gewicht... Figuur is niet meer hetzelfde geworden... buik wel weer plat en strak als vanouds... borsten ietsjes slapper... maar heupen (bot) is breder gebleven.... tja is toch een kind doorheen gegaan....