vloeien na de bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door keepsmiling, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keepsmiling

9 dec 2007
    90
    0
    0
    Hoi
    Vijf weken geleden ben ik bevallen. Ik vloei nog steeds. Na drie weken was het bijna over. Had aan een inlegkruisje zat genoeg. Maar daarna begon het weer en had ik echt weer maandverband nodig! Hoe was dat bij jullie. En hoelang mag je eigenlijk vloeien? En als je te lang vloeit, moet je dan een inwendig onderzoek ofzo?

Jakkie ben er zo zat van!

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb 6 weken gevloeid ergens en na twee weken was ik weer ongesteld... en toen meteen weer na 28 dagen...

3. keepsmiling

9 dec 2007
    90
    0
    0
    Dan moet ik dus nog een week....zucht. En ben nu ook door mn strip van de pil heen. Komt dat dan ook nog gelijk op gang?

4. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik heb maar een dag of 10 gevloeid daarna niet meer

heb ook nog geen ongesteldheid gezien

5. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    ik dacht ook dat het na 4 weken over was... daarna weer een week helderrood bloedverlies?!
    Menstruatie lijkt me onwaarschijnlijk, ik geef borstvoeding.

Maar nu is het gelukkig zo goed als over.

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mijn bevalling is morgen 7 weken geleden en ik vloei nog steeds, heel weinig maar toch....... :(
    Vorige week zei mijn VK dat het wel 8 weken kon duren.

7. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Hihi dacht even dat er stond 'Vloeken na de bevalling'.... Ja bij mij was het ook zo'n 6 weken volgens mij. Af en aan, en uiteindelijk steeds minder. Maar irritant he? Ik was zo klaar met al dat maandverband op het laatst...

8. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ik ongeveer 3 weken.. en ook nog geen ongesteldheid om de hoek zien komen...

9. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Bij mij is het morgen 4weken geleden, tot 3weken echt nog gevloeid en nu kan het met inlegkruisje.
    ben nog niet weer met de pil begonnen....mijn ha en vk zeiden dat het 6weken kon duren.

10. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Ik heb maar 2 weken gevloeid en ben nu nog steeds aan ´t wachten op mijn 1e ongesteldheid. Heb 2 weken terug wel 2 dagen paar druppels bloed verloren, maar dat mag je volgens mij geen ongesteldheid noemen. Ik wacht nog even rustig af...

11. BoBam

BoBam Niet meer actief

ik verlies misschien 2 druppen bloed op een dag, kun je dat dan nog vloeien noemen? Me vriend zit de weken af te tellen haha

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik vloei ook nog steeds een beetje. Ik had ook gehoopt er sneller af te zijn. Ik heb gelukkig maar een week heel erg gevloeid. Voor m'n gevoel liters. En daarna kon ik het haast met een inlegkruisje af, maar het wil maar niet stoppen...
    Wat een ellende!

13. Bri

Bri Niet meer actief

Bij mij duurde het 7 weken voor het echt gestopt was. Soms een paar dagen minder en bruinig, daarna ineens weer helderrood. Na 7 weken echt gestopt, na 3 maanden voor het eerst ongesteld. (ik geef volledig BV, bij FV-mama's komt dat vaak al wat sneller weer op gang)

Deel Deze Pagina