hier ook na een maand of drie weer. terug op gewicht voor de zwangerschap, 60 kilo. was 16 kilo aangekomen.. maar het figuur is wel anders. Heb een klein buikje gehouden en wat meer heupen.. ben nu al weer 14 kilo aangekomen en ben benieuwd hoe het straks gaat na de bevalling. toch hoor je over bv verschillende verhalen. De een valt er wel sneller van af en de ander niet. mijn zus gaf bv en die woog na een paar maanden 8 kilo minder als voor de zwangerschap! omdat haar kindje zoveel dronk dat het echt ontzettend veel energie van haar vrat. Er was echt niks meer van haar over. Maar dat is ook weer goedgekomen hoor
Ik was 1 dag na de geboorte alweer op m'n oude gewicht, je ziet echt helemaal niks meer van de zwangerschap.
ik wil ook heel graag borstvoeding gaan geven als het lukt. had ook al gelezen dat je daardoor sneller je oude figuur terug kan krijgen dus proberen maar! ga niet alleen daarom borstvoeding geven hoor natuurlijk vooral voor mn kindje
De kilo's ben ik kwijt, de buik is ook practisch helemaal weg! Nog een heel klein beetje pudding maar dat trekt ook bij! Pas gelukkig wel weer in maatje 36 Helaas heb ik wel wat striemen van de laatste maand zwangerschap, hoop alsnog dat die wat bijtrekken 8)
wat een succesverhalen allemaal mijn buikhuid is niet van zulk elastisch materiaal dat alles nou weer strak zit. door de borstvoeding heb ik meer trek dan ooit dus wanner mijn lichaam weer de oude is? ik kan mer er niet druk om maken
ik moet er nog zo'n 6 kg vanaf voor ik op mn oude gewicht ben, en ben vanaf vorige week ook weer gaan sporten mn buik valt heel erg mee, de extra kilo's zitten bijna allemaal op mn kont en boven benen dus daar moet ik even hard aan werken
Ik ben vier weken geleden bevallen, en moet zeggen, ben al aardig tevreden! Ben nog twee kilo zwaarder dan voor de zwangerschap....mn buik is weer helemaal plat, alleen de buikspiertjes moeten nog getraind worden, maar dat mag nog even niet. Borsten....tja, met die stuwing waren ze een stukje voller (vond ik ook wel mooi )...nou weer net zo klein en schattig als voor de zwangerschap ... Duszzzz ben reuze tevreden!
Ik ben 5 weken geleden bevallen, en ben nu 11 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap. 8) Paste ook meteen weer mijn spijkerbroeken, maar moet eerlijk toegeven dat ik het ook echt wel kan missen! Er moet nu nog 10 kilo vanaf, en dan ben ik helemaal tevreden.
Ik zit weer op mn normale gewicht en kan maat 36 weer aan. Mn buik is praktisch bijna helemaal weg. Nu 1 week na de bevalling. http://i7.photobucket.com/albums/y254/c ... 140908.jpg
Qua gewicht, weeg ik nu minder dan voor beide zwangerschappen. Maar geloof niet dat het ooit nog volledig in orde komt met m'n lichaam. Heb nog steeds een soort van blubberbuik.
na 8 dagen zat ik weer in mijn oude spijkerbroek, na 2 weken zelfs maar nieuwe gekocht, in de zelfde maat die ik had toen ik 18 was.... alleen nog n klein rolletje op mijn buik, maar bijna slanker dan voor de zwangerschap. gelukkig ook niks geen stretchmarks ofzo, ben alleen wel een cupmaat kleiner, dat is wel balen. zeker omdat toen de melk er in kwam ze toch eindelijk een leuk formaat hadden..
Na een week was ik de kilootjes al kwijt maar m'n vorm is nog niet echt terug, eh die had ik ook niet echt