hoi ik heb bijna 5 weken geleden een curettage gehad maar tot op de dag van vandaag nog steeds geen te zien we hoefde van de gyn geen maand te wachten en zijn dus ook weer gaan klussen. Mijn vraag is wanneer kan je weer je verwachten heb namelijk altijd een cyclus van 25 dagen en nu zit ik dus op dag 35 het lijkt mij niet dat ik zwanger ben want heb totaal geen kwaaltjes en mijn temp is ook maar 36.7 en toen ik zwanger was was deze 37.4 Wanneer is het verstandig om contact op te nemen met je gyn en hoeveel langer duurde het bij jullie voor je je kreeg groetjes naomi en alvast fijne feestdagen
is verschillend maar ga uit van het langste en dat is ong 6 weken Ik zou ff wachten tot na het weekend en anders toch prberen te testen blijft het nou nog langer weg en test is nega zou ik ff contct opnemen met je gyn
Als eerste heel veel sterkte met het grote verlies. Na een curretage of mk kan het 4 tot 8 weken duren voordat je NOD weer kan komen. Ik was dan gelijk de 28 dagen na mijn mk maar er zijn meiden waarvan het pas na 7 weken komt. Je lichaam moet zich herstellen dus het kan zijn dat je een hele ander cyclus gaat krijgen. Ik was altijd rond de 25/26 dagen en toen 24 en nu weer 27 dagen. Als je volgende week nog Geen NOD heb kan je eventueel je Gyn bellen. Het kan dan zijn dat je HCG niet daalt en zolang het niet daalt komt er ook geen eisprong dus ook geen NOD. 2e mogenlijkheid is als je een mk gehad heb zeggen ze dat je die maand op zijn vruchtbaars bent dus je weet het nooit. Als je zelf het vervelend vind en je hebt nog geen tekenen van dat je NOD er komt kan je altijd bellen hoor en dan zal de Gyn of vk wel zeggen hoelang je moet wachten. groetjes Mimi
het is nu vier en een halve week geleden dat ik mijn curretage had en heb gister mijn eisprong gevoelt. Nu dus nog twee weken tot ik ongesteld moet worden. Groetjes Kolibri
Heb je al getest na je mk of die negatief is? Ik testte 5 weken later positief en dacht ook opnieuw zwanger te zijn, helaas bleek dit niet het geval, maar het hcg daalde bij mij erg langzaam. Op 13 september ben ik gecuretteerd en afgelopen maandag was mijn hcg pas 2. Ik ben dus ook nog steeds niet ongesteld geworden. Dit komt niet heel erg vaak voor, maar het kan helaas wel...
he meid, ken je onzekerheid had ik toen ook, heb toen een cyclus gehad van 49 dagen de eerste keer. Nu enkele cyclussen verder ben ik weeral overtijd zonder zwangerschap. Zit nu op 37 dagen cyclus