Ik weet nog steeds niet of ik een mk heb gehad of niet.. Bij mij begon het mer bruine afscheiding, toen rood dat heeft 2 dagen geduurd. Maar kon de hele dag doen met hetzelfde maandverbandje, dus heftig was het niet. Erna over op bruine afscheiding en toen niks meer. Geen krampen en geen grote stolsels. Nu nergens geen last meer van.. Wel heb ik nog steeds dat rare gevoel in me buik als dat ik had toen ik ging testen. En ben nog steeds gauw moe en humeurig. Heb alleen sinds de bloeding geen pijnlijke borsten meer. Had eerst echt zere tepels en nu alleen af&toe drukkend gevoel aan de zijkant. Is dat een slecht teken? (Heb namelijk elke cyclus voor ik ongi moet worden pijnlijke borsten en zodra ik dan begin te vloeien gaat dat weg. Misschien dat me lichaam dacht dat het een ongi was en daarom me pijnlijke borsten weer weg?)
ha kan je niet vragen of je eerder wil dat je dat echt wil maar bij mij nam snel de symptonen af ja dus maar elk lichaam is anders sterkte hoop dat je eerder kan dit is ook geen fijn begin van 2008
Toen ik 5,5 week zwanger was gingen mijn zwangerschapskwaaltjes weg. Toen ik 6,5 week zwanger was heb ik een miskraam gehad. 3 uurtjes wat bloedverlies en een paar erg kleine stolseltjes. Was dus niet erg veel. Na de 3 uurtjes bloeden (nog geen maandverbandje vol) was het nog wel 2 dagen ietsjes bij het afvegen. Maar ook geen buikkrampen of pijn of zo. Helaas was het voor mij al wel afgelopen. Ik hoop voor jou dat het allemaal nog goed zit !
Hoi Missyzuilen, Ook ik heb met de kerst bloed verloren. De verloskundige is komen kijken en vond het te weinig bloed voor een miskraam, dus had nog alle hoop. Ik bleef echter vasthouden dat het een miskraam was, omdat het gevoel in mijn borsten weg was. Ik had geen pijn meer, kon weer op mijn buik liggen en ze waren zachter. Uiteindelijk bleek het inderdaad een miskraam te zijn. Ga af op je gevoel, hoe rottig je gevoel ook is. Meid, ik hoop echt voor je dat het helemaal goed komt! Kun je niet terecht bij je verloskundige?
Had jij nog een test gedaan zelf? Ik heb namelijk gisterochtend nog een x getest om mijn gevoel te bevestigen.. En er was echt amper een 2e streepje te zien. Maar ik had voordat ik een bloeding kreeg ook geen duidelijk streepje, de enigste test die de doorslag gaf was die van Clearblue die duidelijk zwanger aangaf. Maar die is op..