Wanneer je zeker weet dat je zwanger bent???.... - Als je zwangerschapstest 2 streepjes laat zien, - Als er naar 9 maanden ineens een baby uit je buik komt Hihi, sorry, flauw
-Dat ik boos word op mijn man als hij niet snel genoeg naar de Mac rijdt omdat ik NU een Big Tasty wil en de neiging heb om er desnoods heen te fietsen. -Ik mijn kindjes knuffel en zeg dat ik van ze hou en zo moet huilen omdat ze tegen mij ook zeggen dat ze van mij houden -Soms zo erg moet lachen dat het overgaat in een fikse huilbui om niks -Dat ik laatst toch wou proberen mijn lievelings jeans aan te trekken en dat echt echt echt niet meer ging omdat mijn heupen uitdijen en ik daar om moest huilen omdat ik nu al tegen een dieet aan hik na de kraamtijd -Trek hebben in augurken en dan haalt mijn man een grote pot en als ik het dan heb dan vind ik ze vies en moet ik ze niet meer En zo kan ik nog heeeeeel lang doorgaan maar het ergste wat ik nu heb... Ik heb totaaaaal geen geduld meer en als ik iets in mn hoofd krijg ik het ook persé NU moet doen of hebben. Zo niet? Dan lijkt mijn hele dag verpest hahaha.... Ben soms net een klein kind nu
toen mijn vriend aan mij vroeg waarom ik de fruithagelslag in de koelkast gezet had... helemaal over de zeik gaan om niks.. herken mezelf soms niet terug haha
Hahaha, wauw..mijn humor! ONTOPIC: "Ruik je het niet? Nee echt niet? Oh." (2 minuten later) "En nu?" "Het ruikt zo, raar. Ben jij het? Nee, ik ben het. Ruik eens aan me." (ruikt maar ruikt niks apart) "Oh. Oké." (3 minuten later) "Ik ga douchen, ik ruik naar zand. Ik stink."
Ontroerd zijn als de paus uit zijn pausmobiel stapt om een gehandicapte mens te zegenen... sjonge sjonge.. Of de hele week croque monsieurs eten als extraatje
Wanneer je je op het werk bij het koffieapparaat verdwaasd afvraagt: wat deed ik hier ook alweer? O ja: ik moest bij het kopieerapparaat zijn. En vice versa ... Vergeetachtig ...
Als.... je je man een sms stuurt en je telefoon op het aanrecht legt, dan direct naar de bank loopt en denkt shit waar heb ik mijn telefoon gelaten?!
Tijdens het kokhalsritueel met tandenpoetsen. Als ik in de supermarkt al vanaf 3kn het kruidenrek ruik, iehwl... Kotsmisselijk ben en zin heb in eten. Persé iets wil eten/honger heb en na 2 happen al vol zit.
Als mijn man z'n voeten op de bank heeft en mij daarbij aanraakt en ik als een kleuter ga zitten zeuren dat zijn voeten weg moeten en ik uiteindelijk maar boos naar bed ga. *schaam* Overal alles op tv kunnem gaan huilen. Opeens geen zin meer hebben om te koken/bakken terwijl ik dit normaal graag doe. Niets smaakt meer zoals het normaal doet. En toch verrast het me met de 3e zwangerschap nog steeds.
Als ik kotsend boven de wc hang, daarna weer naar de woonkamer loop, direct door naar de fruitschaal en dan genietend een banaantje op eet.... Huh?? Normaal moet ik echt minimaal een half uur bijkomen als ik heb overgegeven hoor, en nu kan ik ineens direct daarna lekker gaan zitten smikkelen! En als je voor de tweede keer je bord volschept omdat het allemaal zo heerlijk smaakt, en dan vervolgens na 1 hap al vol zit en denkt, hoe kom ik er bij dat ik nog een heel bord zou kunnen eten??