Zo herkenbaar! Zit hier lachend achter mijn bureau op het werk.. Ik kan ook zo boos worden als mijn man snachts tegen mij aankruipt.. Dan schop ik hem weg
- Als je al het eten dat je zelf maakt, niet lekker vindt, omdat het anders smaakt dan normaal - Als je, een half uur nadat je de poepluier van je kind verschoond hebt en voor zover je weet de poep niet aangeraakt hebt, toch een poeplucht aan je vingers ruikt.... :S :'(
Als je moet kokhalzen van ALLES Als zelfs je man die net gedoucht heeft stinkt.... arme vent Als je s nachts uren wakker ligt
Even terugdenken... Als je moet huilen om een schattige pampers-reclame. Als je je veters even snel wilt strikken, maar je buik zodanig in de weg zit dat je er een soort van yoga-oefening van moet maken. Als je gaat overgeven van je favoriete pastagerecht. Als je gaat overgeven omdat er vogelpoep op de container zit. Als je rennies eet alsof je leven er vanaf hangt. Als je zo'n zin hebt in friet, maar je niet weg kunt op je werk, dat je een wanhoopskreet plaatst op facebook. "Help, wie brengt me friet!!" Als je voor de zoveelste keer de afstandsbediening terugvindt in de koelkast. Als je droomt dat je gaat bevallen van puppies, aliens of babygirafjes. enz enz enz...
Als je huilt omdat je vriend zegt dat het buiten weer gesneeuwd heeft.. (Gelukkig alweer twee weken geleden!)
- Als je om 11 's ochtends maar weer de oven aanzet om de patat of kroketten er in te stoppen - Kokhalsen als je even de koelkast open doet - Persé eerst je eigen brood klaar moeten maken, om snel een eerste hap te kunnen nemen, voor je het brood van je kinderen kan klaarmaken. - Buiten adem zijn als je met je kind de trap opgelopen bent. - Kokhalsen als je er aan denkt dat er een haar in je keel zou zitten...
Als je in de 1e 3 maand met heug en meug 3 hapjes warm eten binnen weet te krijgen omdat je van het idee aan eten al misselijk wordt(terwijl je lichaam honger heeft...) en vervolgens in het 2e trimester zit te vreten als een uitgehongerd paard en wel tien x tijdens het smullen roept:"ohhhhh, wat lekker!!" Je na een maaltijd denkt:"pffff, ik ontplof" en vervolgens een uur later alweer gerommel uit je maag hoort komen... Midden in de nacht honger hebt en aan de karnemelk en koekjes zit Naar de plee bent geweest en je alweer moet... De kleine begint de bewegen als je lekker op je buik in bed een boekje ligt te lezen... Je zin hebt in knapperige broodjes met heeeeeel veel beleg a la Bakker Bart Je in 1 middag een zak paprika-chips leeg eet Geen zin in chocola hebt terwijl je er in "normale toestand" verslaafd aan bent Je aan niks anders kan denken dan aan de tijd na de bevalling Je maar leuke dingen blijft kopen voor de kleine Need i say more?! haha!
Haha wat een herkenbaarheid. Hier van de week mijn eerste hormonster uitbarsting haha. Was bij m'n hondje bezig, en hij hapt, ik spreek hem toe, mijn man bemoeit zich er mee. Ik zeg dat ie het niet moet doen en ik word echt boos! En vervolgens barst ik in huilen uit, loop weg en ga op de wc zitten janken en vervolgens kots ik m'n maaltijd er uit haha. Volgende dag hebben we er hartelijk om gelachen haha.
Echt geweldig topic dit! Op je man schelden als hij s avonds tegen je aankruipt omdat je plaaaaaats wil! Elke dag zin in friet en frikadel hebben + bitterballen. Hele dag aan kipnuggets van Mac moet denken. Zin in IETS hebben maar echt niet weten wat en daar slechte zin van krijgen. 10x op een uur moeten plassen. De ijskast stinkt! Boodschappen gedaan, vanalles gekocht, sta je in te ruimen krijg je ineens zin in knakworsten... Die heb je dus niet gekocht! #%^£¥£#~!!!!! Hele avond slechte zin!
Haha die ken ik ook zin in iets, kast opentrekken en denken... bwah ik wil iets anders dan wat er in de kast zit ! Nood aan variatie dus!
als je, 's avonds laat, volledig in paniek, het hele huis, al je handtassen, jaszakken, dashboardkastje doorzoekt voor een doosje rennies en vervolgens iedereen afbelt om te vragen "heb jij die misschien in huis? "
Al voordat ik wist dat ik zwanger was, had ik al geen zin meer in seks. M'n libido ligt op de bodem van de oceaan ofzoo....erg sneu voor vriendlief... Zodra die aan me gaat zitten, word ik al zenuwachtig. Terwijl ik er eerder geen enige van kon krijgen En ik HAAT chocola op t moment! Helemaal geen zin in!