Toen ik met Justin zijn zwangerschap nog in ontwetendheid was maar ruim een week overtijd, en ik die ochtend een echoscopie en een rontgenfoto van mn hart zou krijgen dacht ik, ik ga voor alle zekerheid eerst testen. Test bij de apotheek gekocht....naar het ziekenhuis gefietst, daar naar de wc en die test gedaan. Daar helemaal alleen in het wc hokje... ik draaide de test om omdat ik niet van wachten hou, en toen 2 strepen!!! De tranen sprongen in mn ogen, en de echoscopiste vloog ik meteen aan IK BEN ZWANGER!! Bij Colin heb ik de test op de wc bij de HEMA gedaan, toen die 2 strepen verschenen was ik onwijs blij en ineens onwijs misselijk, we zouden een broodje gaan eten daar maar door de spanning kreeg ik geen hap weg. Geloof dat het hele restaurant heeft meegenoten. Nu jullie, waar hebben jullie getest, en wie was erbij?!?!
Ik test altijd heel saai in de badkamer...de vreugde en de vertwijfeling die daarbij horen zijn er in ieder geval niet minder om...
Haha, hier ook een 'vreemde' plaats. Ik ben leerkracht en had in een tusssenuur eventjes een test gehaald. Omdat ik heeeel ongeduldig ben heb ik zodra de leerlingen weg waren een test op de wc hier op school gedaan. Positief... haha, dat had ik even niet verwacht dus toen moest ik 'normaal' tegen collega's doen en ben ik zo snel mogelijk naar huis gegaan. Onderweg in de auto maar heel rustig greden op de rechterbaan want was een beetje meer met m'n gedachten in de wolken dan op de weg... Heb nog 2 dagen niets tegen m'n man gezegd zodat ik hem precies op de dag dat we 1 jaar getrouwd waren een slabbetje met 'I love papa' cadeau kon doen. Ondertussen had ik hem heel sneaky gezegd dat ik ongesteld was geworden Hahaha, heel avontuur dus hier... Liefs Lara
Gweldig, moeilijk is dat dan he om je gezicht weer in normale plooi te vertonen. Ik liep de hele dag alleen maar te stralen en blij te wezen. was echt grappig. Gaaf kadootje trouwens
Ik heb tot nu toe alleen nog maar op de wc getest en in de badkamer. Oh ja en 1 keer op mijn werk haha, dat was ook wel even apart, maar wel spannend! Maar het was negatief en toen heb ik de test verstopt in een vieze luier die de prullenbak toch in moest hihi Verder heb ik al wel hele leuke manieren bedacht om mijn man te vertellen dat ik zwanger ben MAar die ga ik niet vertellen want mijn man leest nogal eens mee op het forum haha
Op het moment dat ik testte woonde ik met m'n moeder, zusje en broertje in een caravan Ik kwam terug van vakantie, was misselijk, maar we dachten dat dat door de cultuurswitch kwam (m'n ex had er ook last van). Toen moest ik echter ook overgeven en dat doe ik echt NOOIT. Toen gingen er toch wel een paar belletjes rinkelen.. Ik heb tegen niemand gezegd dat ik iets vermoedde, dan zouden ze me waarschijnlijk voor gek verklaren (ik was gewoon aan de pil), en stiekem tests besteld op internet. Toen de tests bezorgd werden heb ik ze in m'n broekzak gestopt. Ik durfde echt niet te testen, maar ik moest er toch maar een keer aan geloven.. Ik kon natuurlijk niet op de wc die test uit de verpakking gaan halen, dat zou iedereen horen, dus zei ik tegen m'n ex en m'n moeder dat ik 'een vest ging halen op m'n kamer (in een aparte caravan), omdat ik het koud had'. Op m'n kamer een vest aangetrokken, test uit de verpakking gehaald en in m'n broekzak gestopt en naar de wc gegaan.. Daar heb ik dus getest, en die was hartstikke positief Ik ben na een tijdje van de wc af gekomen, en toen zei ik, met een heel strak gezicht, dat ik een ander vest aan ging trekken omdat deze NAT WAS (Al dat vocht ook in die caravans ) Snel naar mn kamer gerend, daar nog een tijdje bij zitten komen, en toen heb ik m'n moeder gebeld, of ze even naar m'n kamer wilde komen.. Ze kwam direct naar m'n kamer hollen, en toen ik zei dat ze even moest gaan zitten zei ze doodleuk 'Er zit toch geen dood beest in je kast he? ' Voor mij dus niet echt een hele vreemde plek, maar wel een vreemd verhaal
Bij mij was het de dag voor ik naar het VU toe mocht om een bloed test te komen doen. Ik hield het niet meer, ik had al dagen wakker gelegen en ik was zo bang dat ik een grote teleurstelling zou krijgen dat ik dacht dat het makkelijker zou zijn om te testen..........dan kon ik me voorbereiden op negatief nieuws. Daar stond ik op 6uur met mn potje plas en mn KV test in de keuken................ hij was positief!!! Ik kon het gewoon niet geloven en ik maakte volgens mijn vriend zo'n raar geluid van verbazing dat hij wakker werd en dacht dat het misgegaan was. Hij liep dus ook direct naar de badkamer en toen hij me daar noet vond werd hij een beetje ongerust.... Toen hij me in de keuken vond met een test in mn handen geloofde hij het ook niet! Hihi, was een moment wat ik niet meer zal vergeten...........zo mooi maar ook zo raar! In de keuken......
Haha leuke bijzondere verhalen zeg! Wij waren deze zomer op vakantie en ik was al 3 dagen overtijd. Nu was mijn vriend helemaal niet thuis geweest ten tijde van de ei-sprong dus ik dacht hoe kan dit nou?? Toch maar een test gehaald dus ik die mee in een tasje naar het toilet gebouw, geplast, getest maar niet gekeken en toen terug naar de caravan... Wij samen kijken ja hoor een heel vaag maar absoluut roze streepje op de test! Zwanger dus; een grote verassing! Mijn vriend riep meteen; dit worden onze 2 meiden!!! (we hebben al 2 jongens en hij vond dat een leuk grapje, vertelde het aan iedereen!) Achteraf moet mijn ei-sprong dus 3 dagen later zijn geweest gezien de echo's klopt dat precies. Na 7 weken werd ik zo beroerd: oververmoeid-kon niets meer en veelal misselijk. Uiteindelijk belandde ik eerder bij mijn verloskundige en wat bleek: het zijn er inderdaad 2! Een twee-eiige tweeling waarschijnlijk! We weten alleen nog niet of het nu ook meiden worden zoals mijn vriend vanaf de test beweert.. We zullen zien! We zijn reuze benieuwd naar de echo 5 oktober! Geinig toch!?
De eerste keer in het toilet van de Bijenkorf... tja, ik moest de dag erna op reis en wilde mijn man het blije nieuws vertellen met een kadootje. Dus test gekocht, naar de Bijenkorf, test gedaan, ZWANGER, en toen gelijk een leuk pakje gekocht! Daarna ben ik het mijn vader gaan vertellen. Dat wil zoveel zeggen als dat ik aan het graf heb gezeten om te kletsen.. tja, ik moest het toch even aan hem kwijt (hij is al 14 jaar geleden overleden) Dit keer was het gewoon thuis maar wel 5 minuten voordat we vertrokken voor vakantie. Ik wilde nog even weten of ik tampons moest mee nemen. Ik moest DIE dag ongesteld worden. Dat word ik eigenlijk altijd in de ochtend maar er was niets gekomen. Om 20:30 zouden we gaan rijden, om 20:15 heb ik de test gedaan. Een kwartier later zat ik zwanger in de auto en manlief moest echt even goed opletten met autorijden.. hij was wel een beetje beduusd!
Hihi, nou deze keer op het toilet van de camping... De familie was naar een dorpsfeest en ik bleef met de jongste (net 1) op de camping, ik kon inet meer wachten en heb daar getest. Heel vet positief!. Ik heb de test in mn toilettas gestopt en vervolgens in het zakje van de binnentent. 's avonds bij het slapen gaan zei ik, ik moet je nog iets laten zien :d
ik kwam net terug van huwelijksreis ( zuid-amerika) daar heb ik heerlijk met dolfijnen gezwommen ( daarmee mag je niet zwemmen als je zwanger bent) - ik wist niet dat ik zwanger was... ik ging dus gewoon mee met de groep zwemmen, kregen een armbandje om, die raakte ik kwijt, tussen ( 18 ) andere mensen, de dolfijn kwam hem mij terug brengen en ik moest hem uit de mond halen van de dolfijn, dolfijn was niet meer weg te slaan bij mij, de trainers vroegen mij of ik echt niet zwanger kon wezen want dolfijnen schijnen te weten als iemand zwanger is en willen dan bij die persoon blijven... ( omdat wij bezig waren met zwanger worden was dit eigenlijk al een bevestiging) maar met de "echte" test toch voor de zekerheid testen als we thuis waren... op de dag van terugkomst had mijn man meteen een solicitatie gesprek in enschede.ik moest de test doen wanneer hij terug was, maar ik ging mee naar enschede ( lekker shoppen) en kon het niet laten een test te kopen, ik ben na de v&d gegaan en heb daar een test gedaan, was binnen 3 sec positief !! manlief en ik stonden daarna te dansen en te springen en huilen midden op het plein het was ons gewoon in 1 keer gelukt terwijl dat met mijn ziekte zeer onwaarschijnlijk was !!
wauw Mejojo ...prachtig. ook met die dolfijnen maar ook ontdanks je ziekte (weet niet wat je hebt) Prachtig nieuws gewoon. en heel speciaal.
Hier de eerste keer gewoon op de badkamer.. 3 dagen voor NOD.. Toen manlief de test zag, was hij ook niet meteen overtuigd, de streep was nog heel licht.. zelf voelde ik me wel al zwanger helaas ging dat na 7 weken mis.. de 2de keer was de drang om zwanger te worden best groot door de mk..Dus ik dacht, hele stomme gedachte, als ik nu gewoon al test ook al is het 4 dagen voor NOD, kan ik me tenminste voorbereiden op een nega test, weer getest op de badkamer.. die test werd ook positief.. Toen heb ik een foto van de test gemaakt en deze met de tekst "Je wordt papa" bij hem als bureaublad ingesteld.. Toen hij thuis kwam en zijn pc aanzette schrok hij gigantisch! helaas een curetage na 8.5w.. De 3de keer, jaja 3 keer is scheepsrecht, waren we op huwelijksreis.. Mijn eisprong was precies geweest op onze huwelijksdag.. Op vakantie in zwitserland waren we boven aan de berg even aan het uitrusten toen er 2 vlindertjes op ons afkwamen.. Een van die vlinders ging bij mijn man op zijn arm zitten, daarna op zijn shirt en daarna op mijn arm en gezicht. de andere vlinder bleef om ons heen fladderen.. we hebben hele mooie foto's gemaakt.. en het voelde alsof het onze vlindertjes waren die ons iets kwamen vertellen.. ik zei toen ook tegen mijn man.. ze komen vertellen dat we het los moeten laten, want ik ben opnieuw zwanger... ik voelde me toen nog niet zwanger.. Samen hadden we een heel raar gevoel... 2 dagen later op de camping in italie had ik last van een allergie en gingen we naar de dokter op de camping.. Ik kreeg zalf en pilletjes mee tegen de jeuk.. Als ik zwanger zou zijn mocht ik ze beide niet nemen.. die dag toch maar een pilletje genomen, het jeukte zo erg.. de dag erna alleen zalf gebruikt en de dag erna 5 dagen voor NOD wilde ik gewoon weten of ik die pilletjes eigenlijk wel mocht slikken.. met de test, van thuis meegenomen 2 voor 5 van het kv naar de camping wc.. meteen in de tas gestopt en hem mijn man onder zijn neus geduwd.. waarop hij reageerde ik zie toch echt een 2de streep.. na even staren zag ik hem ook.. en zie nu het resultaat Afgelopen vrijdag nog een echo gehad en alles zag er goed uit.. met het advies dat ik echt mocht gaan genieten van deze zwangerschap begonnen op onze huwelijksdag! de foto's van de vlindertjes krijgen een mooie plek aan de muur
wauw meid, wat speciaal. En die vlindertjes, wat prachtig. Mn mond valt gewoon helemaal stil... wauw!!
whahh grappig .. ik gewoon thuis op de wc de dag voor me operatie.. ervanuitgaande dat ik niet zwanger meer zou raken .. toch nog maar een test want zo een narcose is niet goed voor een baby.. en hupss de avond voor de operatie zwanger!!!
Ik heb getest op de wc bij de chinees! ahahah.. ik was in de stad met me vriend, maar ik voelde me zo beroerd en wist dat ik al paar dagen overtijd was.. ik zei tegen hem, ff naar de kruidvat hoor, wat vergeten! NOTT ... Dus ik snel test gekocht, hij buiten wachten, maar hij had honger, dus wij naar de WOK, ik moest helemaal niet plassen, maar omdat ik wist dat die testen in me tas zaten, moest ik wel ineens.. ik denk doe gelijk een test , ik kom die wc uit en kon echt niet stoppen met glimlachen ahahha.. me vriend hele tijd wat is er nou, vertel vertel.. hij d8 dat ik iets raars had gezien ofzo.. toen legde ik stiekem (naja stiekem, iedergeval dat niet andere mensen het konden zien) die test op tafel en daar zaten we dan als 2 gekken te glimlachen, die big smile kwam me smoel niet meer af ! ahahahah