Ik heb PCOS en heb mijn ei vermoedelijk 9 dagen geleden gehad. (Vruchtbaar slijm, gevoelige, grotere borsten, gevoel ongesteld te worden) Vanmorgen werd ik ongesteld. Is dat niet erg snel na mijn ei?? PS: ik weet pas dat ik PCOS heb sinds mijn eerste bevalling. We proberen nu weer zwanger te worden en sinds kort ben ik dus ook bewust met mijn cyclus (voor zover ik die heb) bezig. Mijn ei kreeg ik ongeveer op CD 40, en dan na 9 dagen alweer ongesteld? Ik snap er niets van.. De gyneacoloog vertelde me nadat de diagnose gesteld was dat waneer we een tweede kindje wilde we meteen een afspraak konden maken. Eigenlijk wil ik liever eerst 'zelf' zwanger proberen te worden maar ik vraag me af of dat haalbaar is met zo'n cylclus. Help?
Fftjes naar zieknehuis gaan...en een cyclus laten volgen door FM...kijken of je idd zelf een eitje aanmaakt...zo ja dan kan je alsnog beslissen het zelf te proberen..maar word moeilijk omdat je niet voorspelbare cyclussen hebt dan... En zou het niet zo kunnen zijn dat je denkt je ei te hebben gehad maar dat je lichaam zich klaar maakt voor ongi? 9 dagen is mogelijk......maar dat zou weer in ziekenhuis na moeten owrdne gekeken met hoeveel progesteron je aanmaakt na eisprong...is dat te laag en heb je wel ei dan kan het zijn dat je progesteron moet bij nemen...... Ik heb 2 cyclusse op laten volgen door middel van bloedtesten en toen bleek terwijl ik wel cyclussen van allemaal tussen de 24 en 34 dagen had dat ik geen eisprong had 2 keer achter elkaar..... dus waarschijnlijk helemaal niet. Nu slik ik clomid en heb 2 weken terug mijn 1e eisprong gehad met 150mg... Volg je je cyclus ook op met temperartuur of ovutesten? Hoe weet je zooo zeker dat je je ei had hihi Tis jammer dat je ongi bent maar nu weer een nieuwe rond......nieuwe kansen!!
@Mgwc: ik weet niet heel zeker of ik een ei heb gehad. Ik lees overal dat vruchtbaar slijm op een ei wijst. Verder dus ineens gevoelige borsten e.d (dacht nog even dat ik zwanger was ) Maar helaas... In tempen en ovulatietesten moet ik me maar eens gaan verdiepen. Ik ben er nog niet mee begonnen omdat me het zo'n gedoe lijkt. Maar je moet er iets voor over hebben
Tempen...ff als je wakker word iedere dag beetje zelfde tijdstip thermometer erin en minuutje wachten...ff opschrijven en klaar... Je hebt dan echt wel wat overzicht...in ieders geval word na 3 maanden ofzo duidelijk of je idd wel een eisprong hebt of niet... Maar als de gyn zegt dat je direct mocht komen...waarom niet gewoon gaan...hoef je straks niet als je al bijna wanhopig bent omdat het zelf niet is gelukt niet alsnog alle testen en onderzoeken weer te ondergaan.... Succes in ieders geval overal mee!