Ik ben opzoek naar een stoere, gebreide muts voor mijn zoontje van nu ruim 8 maanden. Kan wel een paar leuke vinden maar dat kost dan ook meteen 25 a 30 euro, beetje jammer.. Iemand een goede tip?
Gebreide muts - Mode accessoires online | BESLIST.nl | Ruime keus, laagste prijs! Gebreide muts - Mode accessoires online | BESLIST.nl | Ruime keus, laagste prijs!
Wachten tot de winkels er mee vol liggen en is nog een beetje vroeg voor. Dan ligt bij de zeeman enzo wel leuke. En is er bij de duurdere winkels vaak al uitverkoop
Bedankt voor de tips dames! Ik ga eens even neuzen op beslist.nl en anders idd maar even geduld hebben en wachten op aanbod in de winkels... Ben ik zo slecht in
Ja ik wil ook graag de site van je moeder Charlie! Geweldig! Ik zoek een leuke meiden muts! Wil je me een pb sturen?
https://www.facebook.com/groups/hannekeslapjeskast/ Als ik een link mag plaatsen (geen idee of dat mag?) Bekijk bijlage 349877 Dit mutsje heeft ze gister gemaakt, hij is nog te groot voor mijn ventje hoor, maar vind 'm wederom erg leuk