Ik vroeg me af wanneer jullie het kado van mvm kregen? Ik ben nu een week bezig en vandaag zijn mijn "melkflessen" opgehaald ik dacht dan zal die chauffeur het serviessetje en fotolijstje wel achterlaten maar dat deed hij niet Ik dacht namelijk dat die vrouw dat tegen mij zei dat de chauffeur het achter zou laten? Hoe zit het bij jullie?
Tegen mij zei ze ook dat dat achtergelaten zou worden door de chauffeur als de flessen opgehaald zouden worden. Ik heb het al van haar gekregen omdat ik het zelf moet inleveren bij een ophaalpunt en daar niemand is. Gek, misschien even bellen?
Ik kreeg het meteen bij het eerste gesprek. Maar ik moet de flessen ook zelf wegbrengen. Dus dan wordt het lastiger om het kado te geven natuurlijk.
Ik kreeg het serviesje volgens mij toen de chauffeur de bussen voor de 2e keer kwam ophalen. Het fotolijstje kreeg ik toen hij de laatste bussen kwam ophalen.
dvd de 2e keer dat de flessen werden verwisseld, lijstje geven ze pas als ze de laatste keer ophalen. even geduld nog!
Bij mij waren ze het fotolijstje vergeten. Met 22 weken ben ik toen maar eens gaan bellen en de chaufeur was dit dus vergeten. Heb hem nu alsnog gekregen
Hoi Hoi, Ik heb bij de eerste keer ophalen meteen het boek gekregen. Het fotolijstje krijg ik later als het goed is. Bel anders gewoon eventjes. groetjes
het bordje enz krijg je als ze voor het laatst geweest zijn en het foto lijstje met 20 weken geloof ik
dvd kreeg ik gelijk bij de eerste keer dat hij de flessen bracht en het foto lijstje krijg ik donderdag als het goed is dan is het de laatste keer dat hij de flessen ophaalt
Nee, servies/dvd/boek krijg je de eerste of tweede keer en heb net het fotolijstje gekregen, volgende week maandag moet ik ze voor het laatst buiten zetten.
Bij de meeste mensen blijkt het iig bij de eerste of tweede keer te komen en het fotolijstje de voorlaatste of laatste keer