buggy

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tbtje, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    hoi dames,

vraagje, welke buggy zouden jullie aanbevelen?

toevallig iemand ervaring met de Lief buggy? (zijn 2 types van een dure van 170 en een van rond de 70 euro verschil zie ik niet echt?)

alvast bedankt:)

2. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Ik heb de cameleon van bugaboo via een familielid. Mooie wagen hoor!

3. Marianne78

Marianne78 Actief lid

10 feb 2012
    210
    0
    0
    Secretaresse
    Zaanstad
    Ik heb een Chicco Liteway.
    Makkelijk in gebruik, simpel op te vouwen en ook niet idioot duur. Fijne buggy!

4. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    er is ook zoveel, vind het echt moeilijk om een te kiezen

5. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    geen quinny zapp xtra in ieder geval dat vind ik echt een rot ding! je (luier)tas kan er niet aanhangen, als die te zwaar is kantelt de buggy bijna, de buggy is best smal dus ze zijn er zo uitgegroeid, ik had hiervoor een bugaboo frog toen verkocht en een quinny gekocht maar nu weer een bugaboo cameleon gekocht 10 x beter:D
    de maclaren is ook een goede buggy vind ik alleen kan die niet naar jou gericht liggen.

6. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Die dure lief buggy is meer een kinderwagen. Kan de baby al heel vroeg in.vde buggy van 80 euro is een gewone buggy.

Wij hebben dinsdag de liteway binnen gekregen. Ik ben erg tevreden!

7. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Pas op met tweedehands maclaren wagens: er waren modellen die bij de scharnier vingertjes kon afknippen. Yikes! Even goed uitzoeken.

Ik ben zelf fan van de cameleon van bugaboo. Superkleine draaicirkel en klapt heel klein in.

8. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    +1..

9. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    nog iemand ervaring met de lief buggy?

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb geen ervaring met de buggy zelf maar wel met andere spullen van lief.
    Mijn ervaring is dat ze mooie spullen verkopen maar je ook flink betaald voor de naam. De vraag is dan ook of je voor dit bedrag ook echt kwaliteit krijgt.

11. sjak

sjak Niet meer actief

Ik heb een macclaren, super buggy, veert goed, maakt geen geluid, is erg stevig en weegt niet veel. En ik heb ook een mooie :) een bruine met roze!
    Ik heb een autostoel van Lief! Erg mooi, dat zeker! Maar oh wat een onding! Vind de spullen van Lief! Erg leuk en niet overdreven duur, maar ik denk dat je het beste toch in een babywinkel even 'proef' moet gaan rijden...

Deel Deze Pagina