Wanneer kan een bikini niet meer?

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 20 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

Zucht... Ieder jaar weer hetzelfde dilemma. Bijna zomer en tijd voor een bikini. Of toch een tankini?
    Ik ben niet dik maar ook niet superslank. Ik heb maat 40 en heb tot nu toe altijd een bikini gedragen. Maar ik heb een 'rol' onder mijn borsten als ik een bikini draag en dat vind ik verschrikkelijk. Het ligt niet aan de bikini; ik heb een mooie Prima Donna bikini die perfect past, maar die rol zie je gewoon. Als ik eenmaal een tankini koop draag ik nooit weer een bikini. Van mijn man mag het pas als ik 40+ ben:):p.

Wanneer kan een bikini volgens jullie niet meer?

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wanneer je je er zelf niet fijn bij voelt. :)

3. tuc

tuc Niet meer actief

Idd tot jij het vindt kunnen...ik neem er geen aanstoot aan en heb geen mening over een maatje meer in een bikini.

4. ely

ely Actief lid

10 jan 2015
    268
    0
    16
    NULL
    NULL
    Doen waar jij je het beste in voelt!

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Voor een ander: maakt me niks uit...als je je prettig voelt in een bikini...dik..dun...

Voor mezelf: als ik te dik ben niet. Ik draag iets niet als het vetrollen laat zien.

Maar goed...ik heb geen vetrollen meer sinds ik sport dus niet meer van toepassing.

Leeftijd: vanaf 60 niet meer. Er zijn hele mooie 50+ vrouwen die heel goed een bikini kunnen dragen ( mijn moeder bijvoorbeeld)

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Idd!

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Wanneer je je er zelf niet meer prettig bij voelt.
    Ik draag al vanaf mijn 30ste een tankini, daar voel ik me fijner bij.
    Niet dat ik dik was, ook maat 40 en een mini-buikje, niet eens een rol ;)

Nu na de zwangerschap heb ik best wel wat striae en vind ik een bikini helemaal niet meer uitzien dus het blijft gewoon een tankini, die heb ik tenslotte toch al.

8. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Volgens mij kan een bikini "altijd". Mits de bikini maar de juiste maat heeft (maar dat geldt eigenlijk voor elk kledingstuk;)) en vooral als de "draagster" zich er maar prettig bij voelt, want dat straal je ook uit.

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wanneer ze je privédelen niet meer kunnen bedekken. Wanneer je een borst hebt die je nog niet met 6 bikini's kan bedekken of een bil waar je ook minstens 12 bikini's voor nodig hebt (zoals ik :p). Een bikini zou bij mij erg raar zijn. Maar als jij maat 60 hebt en een goede bikini kan vinden; be my guest. Als jij je er prettig in voelt en het gewoon functioneel nut heeft, wie ben ik dan om er iets van te vinden? En om even echt eerlijk te zijn; ik heb daar geen tijd voor en geen zin in ook. Wanneer ik op het strand ben, ben ik daar maar met 1 doel. Chillen en plezier hebben met mijn gezelschap (familie, vrienden, whatever). Het zal mij dan echt geen snars kunnen schelen welke maat je hebt of welke bikini of welke kleur of stippels etc. Doe lekker :D

10. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik vind het met een rolletje of wat striae prima kunnen. Zolang jij je maar prettig voelt.

11. Summer2012

Summer2012 Bekend lid

11 jul 2012
    652
    2
    18
    Ik heb daar niet een sterke mening over, maar ik vind badpakken momenteel leuker dan bikini's.

12. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Doen waar je je goed bij voelt. of je nou slank, vol etcetc bent mensen kijken toch wel.

13. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.019
    1.023
    113
    Ik zou zeggen; als jij je niet meer prettig voelt in een bikini word t het tijd voor een tankini/ zwempak :) Ik heb zelf absoluut geen moeite met een maatje meer in een bikini, mits het om een goed passend model gaat (dus geen triangel- halterbikini met bijpassende string als je een volle boezem + achterwerk hebt ;))
    Gewoon doen waar jij je goed bij voelt! :D

14. Bieslook

Bieslook Actief lid

4 mrt 2015
    232
    0
    0
    Sprookjesbos
    sinds dat ik bevallen ben loop ik niet meer in bikini. Heb een tankini gekocht en voel mij daar veel prettiger in 😊
    maar je moet doen waar jij je t beste bij voelt

15. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Grote vetrollen is een no go vind ik.
    Maar bij een hoop tankini's piept die buik er nog net onderuit, ook niet mooi. Dan zou ik voor een badpak gaan.
    Aan de andere kant; hier mt 36 met post zwangerschapsbuikje. Ik heb vorig jaar monokini's gekocht.
    Voor in het zwembad prima, maar op vakantie te warm, laat staan een badpak.
    Dus dan gaat gewoon een bikini aan, jammer dan. Dus eigenlijk moet iedereen gewoon dragen wat zij prettig vindt.
    Zolang het maar geen strings zijn, brrrrrr dat kan echt niet meer, hoe mooi figuur je ook hebt.
    (Of die minikini's, afschuwelijk!!)

16. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    #16 Zara75, 20 mei 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 mei 2015
  17. Britt2014

Britt2014 Actief lid

12 aug 2014
    133
    0
    0
    Den Haag
    Zolang je je zelf fijn voelt in een bikini kan het gewoon! Jijzelf bent de enige die kam bepalen wanneer je geen bikini meer aan kan trekken :)

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

dit...

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    waarom zou met een vetrol een bikini niet kunnen.. in een badpak heb je die vetrol ook :) dus ik vind zolang jij je prettig voelt, gewoon doen..

20. Luja

Luja Niet meer actief

Een bikini kan zolang jij je er goed in voelt.
    En voel je je er niet prettig in, doe het dan niet.

Voor mijzelf vind ik en bikini alleen mooi als ik een fit uitziend lijf met enigszins voorgevel heb. Ik had op mn 15e maat 40 en vond het toen geen gezicht, ik was voor mijn leeftijd echt fors.
    Nu heb ik maat 34 en ziet een bikini er ook niet meer uit.
    Ik ben helemaal plat van voren, de enige hobbels zijn mijn zichtbare ribben. Nee dankje, geen gezicht. :p
    Ik ga voor een tankini.

Ik heb geen striae of buikje maar dat zou mij persoonlijk minder storen dan die zichtbare ribben denk ik

Deel Deze Pagina