Bij extreme vetrollen zou ik het niet meer doen. Vandaag in het zwembad zag ik een moeder met formaat xxxxl, zoals je bij het programma Obese ziet, minstens 150 kg. Die droeg een bikini en dat kon écht niet, het broekje bedekte aan de voorkant niet alles. Ik draag zelf met maat 42 geen bikini meer, maar dat komt door mijn buikvet en vele striae daar, ik voel me daar niet prettig bij in het zwembad. Maar in het buitenland op het strand draag ik soms wel een bikini.
Wahahaha, heeft ze de bikini van haar Barbie uit de speelgoedkist gevist?😂😂 Deze dame had eeuwen geleden zich al eens moeten bedekken.
Maakt het iets uit wat een ander ervan vindt? Als jij je ergens prettig bij voelt, gewoon doen. Mijn lijf is ook niet meer wat het geweest is sinds ik kindjes heb. Ook deels eigen schult natuurlijk, met m'n gesnaai word het er niet beter (slanker) op. Maar als iemand het niet vind kunnen als ik op een bloedhete dag op t strand in bikini loop, kijkt die maar lekker de ander kant op
Tikkie creepy inderdaad. Aan de andere kant heerlijk dat ze schijt heeft aan de rest en lekker aantrekt waar zij zich goed in voelt....
Ik hanteer voor mezelf andere regels dan voor iemand anders , dus ik zou zelf noooooooooit een bikini aantrekken. Maar wanneer iemand anders met mijn figuur dat wel wil... lekker zelf weten!
Als ik om me heen kijk dan 'moet' het nog best kunnen maar ik vind het niet meer mooi. Heb maat 44 en mijn buik is een en al blubber. Liever een mooie tankini met het accent op het betere stuk; mijn decolleté 😉
Ik trek echt geen bikini meer aan. Ben 40 jaar, maat 38, heb een grote voorgevel en een lubberbuik. Ik verstop me nu liever in een mooi badpak .
Of juist toch niet, ik vind het echt volledig oninteressant of iemand met haar dikke billen of juist afgetrainde lijf in een bikini langs loopt. Zelfde conclusie Lekker doen waar je jezelf goed bij voelt.
Ik ga gewoon maar eens een tankini proberen en daarna kijken wat me lekkerder zit en waar ik me lekkerder in voel.
Ik heb ook weer een bikini , mijn morfea plek is rustig dus die hoef ik niets steeds te bedekken. Mt 42/44 . Littekens op rug, mama tijgerstrepen en loshangend buikvel met tijgerstrepen omdat ik 27 kilo ben af gevallen. En dat boeit me net als dat ik maat 48 had niets . Want ik voel me prima in bikini en aangezien ik wel zorg dat ik een goed passende heb kan ik er ook rustig in spelen met de kids. Dus die vooral waar JIJ je lekker in voelt.
Waar jij je goed bij voelt inderdaad. Zelf zou ik geen bikini dragen als ik dik ben of erg oud (50+).
Ik vind dat iedereen moet dragen wat haar het beste staat, vaak heeft dat niet zo veel met leeftijd te maken, wel met het figuur.
Helemaal zelf weten. Ikzelf heb ook een buikje en kan me eigenlijk niks boeien. Tuurlijk staat het mooier als er een strak lijf in die bikini zit, maar ik ga me niet bedekken of verbergen voor anderen. Ik vind het heerlijk om lekker te bakken in de zon en daarbij wil ik ook dat mijn buik bruin wordt. Hoe bruiner ik word, hoe mooier haha Conclusie: doen wat je zelf wil. Dik, dun, striae, blubber........je bent hoe je je voelt