Wanneer kan een bikini niet meer?

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 20 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Bij extreme vetrollen zou ik het niet meer doen. Vandaag in het zwembad zag ik een moeder met formaat xxxxl, zoals je bij het programma Obese ziet, minstens 150 kg. Die droeg een bikini en dat kon écht niet, het broekje bedekte aan de voorkant niet alles.

Ik draag zelf met maat 42 geen bikini meer, maar dat komt door mijn buikvet en vele striae daar, ik voel me daar niet prettig bij in het zwembad. Maar in het buitenland op het strand draag ik soms wel een bikini.

2. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Wahahaha, heeft ze de bikini van haar Barbie uit de speelgoedkist gevist?😂😂

Deze dame had eeuwen geleden zich al eens moeten bedekken. ;)

3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dit dus. Niet kijken naar wat andere vinden maar gewoon doen wat JIJ fijn vind.

4. tuc

tuc Niet meer actief

Oke hier heb ik wel een mening over

5. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Maakt het iets uit wat een ander ervan vindt? Als jij je ergens prettig bij voelt, gewoon doen. Mijn lijf is ook niet meer wat het geweest is sinds ik kindjes heb. Ook deels eigen schult natuurlijk, met m'n gesnaai word het er niet beter (slanker) op. Maar als iemand het niet vind kunnen als ik op een bloedhete dag op t strand in bikini loop, kijkt die maar lekker de ander kant op :)

6. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Ik heb toevallig een witte gekocht van de week. Laat de zon maar komen

just kidding

7. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Tikkie creepy inderdaad. Aan de andere kant heerlijk dat ze schijt heeft aan de rest en lekker aantrekt waar zij zich goed in voelt....

8. Britt2014

Britt2014 Actief lid

12 aug 2014
    133
    0
    0
    Den Haag
    Oei, dat kan nooit goed voor je zijn!

9. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113

:$...

10. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik hanteer voor mezelf andere regels dan voor iemand anders ;), dus ik zou zelf noooooooooit een bikini aantrekken. Maar wanneer iemand anders met mijn figuur dat wel wil... lekker zelf weten! :)

11. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Als ik om me heen kijk dan 'moet' het nog best kunnen maar ik vind het niet meer mooi. Heb maat 44 en mijn buik is een en al blubber.
    Liever een mooie tankini met het accent op het betere stuk; mijn decolleté 😉

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik trek echt geen bikini meer aan. Ben 40 jaar, maat 38, heb een grote voorgevel en een lubberbuik.

Ik verstop me nu liever in een mooi badpak :p.

13. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Of juist toch niet, ik vind het echt volledig oninteressant of iemand met haar dikke billen of juist afgetrainde lijf in een bikini langs loopt.
    Zelfde conclusie ;) Lekker doen waar je jezelf goed bij voelt.

14. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik ga gewoon maar eens een tankini proberen en daarna kijken wat me lekkerder zit en waar ik me lekkerder in voel.

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik heb ook weer een bikini , mijn morfea plek is rustig dus die hoef ik niets steeds te bedekken.

Mt 42/44 . Littekens op rug, mama tijgerstrepen en loshangend buikvel met tijgerstrepen omdat ik 27 kilo ben af gevallen. En dat boeit me net als dat ik maat 48 had niets . Want ik voel me prima in bikini en aangezien ik wel zorg dat ik een goed passende heb kan ik er ook rustig in spelen met de kids.

Dus die vooral waar JIJ je lekker in voelt.

16. mamavan3jochies

mamavan3jochies Niet meer actief

als je mijn buik hebt... tenminste, ik vind het bij mezelf niet meer kunnen.

17. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Waar jij je goed bij voelt inderdaad.
    Zelf zou ik geen bikini dragen als ik dik ben of erg oud (50+).

18. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Dit dus!

19. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik vind dat iedereen moet dragen wat haar het beste staat, vaak heeft dat niet zo veel met leeftijd te maken, wel met het figuur.

20. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Helemaal zelf weten. Ikzelf heb ook een buikje en kan me eigenlijk niks boeien. Tuurlijk staat het mooier als er een strak lijf in die bikini zit, maar ik ga me niet bedekken of verbergen voor anderen. Ik vind het heerlijk om lekker te bakken in de zon en daarbij wil ik ook dat mijn buik bruin wordt. Hoe bruiner ik word, hoe mooier haha

Conclusie: doen wat je zelf wil. Dik, dun, striae, blubber........je bent hoe je je voelt

Deel Deze Pagina