Tja dat is dan toch jouw probleem dat jij het niet vind kunnen? Draai je lekker je koppie om als je iemand ziet lopen die wat dikker is en een Bikini aan heeft. Het is en blijft gewoon een feit dat men zich moet kleden zoals zij dat willen en niet zoals hoe andere dat willen. Kleed je naar hoe je je voelt en niet naar hoe andere jou willen zien. Ik zat met mijn 130 kg vorige zomer ook gewoon in mijn Tankini op het strand, zullen veel mensen ook niet fijn hebben gevonden om te zien maar lekker belangrijk. Ik ga mijn lichaam niet verbergen omdat een ander het niet vind kunnen. Als je er moeite mee hebt dan kijk je maar lekker de andere kant op
Dan doe je dat toch lekker?? Ik kan en mag iets niet mooi vinden, nou en? Mensen mogen zich idd kleden zoals ze dat zelf willen, maar dat betekent niet dat iedereen dat mooi vindt en dat is prima toch?! Dress for the body you have, not the body you want
Welke badkleding zou jij dan geschikt vinden voor iemand van 130 kilo? Als iemand lekker op het strand wil liggen en zwemmen, doe je dat toch niet met lange rokken, bovenkleding, mouwen etc.
En wat moet je dan met striae of vetrollen op je benen? Niet zwemmen want je zou dan geen badkleding aan mogen als het aan jou ligt?
Ik heb maat 36 (nu, kom van maat 42), maar zal me vanwege tijgerstrepen en flubberbuikje altijd iets of wat ongemakkelijk voelen in een bikini. Helaas vind ik voor mijn borsten (cup E) nooit genoeg ondersteuning in een badpak, dus toch altijd een bikini. Tankini's vind ik niet mooi bij mezelf. Maar wat een ander in het zwembad/aan het strand draagt zal me absoluut worst wezen
Kheb enorme striae en daarbij flink afgevallen na zwangerschap dus als ik zit heb ik echt een optil hang gedeelte al zou ik het voor de rest kunnen hebben. Ik voel me beter in een mooi badpak! Hoog zwanger zag ik er trouwens fantastisch uit in bikini hihi
Nou ja iemand mag toch wel zeggen dat die het niet heel erg geslaagd vind? En dat is toch ook prima, lijkt mij. Net zoals mensen die er lekker schijt aan hebben wat een ander van ze vindt. Moet allemaal kunnen vind ik hoor.
Tja ik denk dat het het belangrijkste is dat jij je er lekker in moet voelen. Doe je dat niet? Dan een tankini of badpak. Ik trek echt geen bikini aan. Mijn buik is als een maanlandschap door de zwangerschapsstrepen. Die hou ik liever bedekt. Ik vind dat ieder het voor zichzelf moet weten. Toch zie ik mensen in bikini lopen waarbij ik denk dat als ze een mooi badpak aan zouden trekken en stukken beter uit zouden zien. Maar goed iedereen moet doen waar hij/ zij zich lekker bij voelt.
Iedereen moet het zelf weten alleen ik vind ook bij hee zware vrouwen een bikini erg lelijk en zou het dus zelf nooit doen. Maar goed ik snap wel meer modedingen niet En ik vind het raar dat wanneer iemand vraagt om meningen je alleen mag zeggen wat de anderen graag willen horen. Zoveel mensen zoveel meningen en anders moet je het gewoon niet vragen...
Nee dat mag niet... want 9 van de 10 keer gaan mensen het zich persoonlijk aantrekken, al is dat meer een probleem van degene die zich het aantrekt als degene die misschien een andere keuze zou maken bij het wegen van 130 kg. bukken. netjes door de hurken
Ik ben het met anderen eens dat je je vooral prettig moet voelen. Ik lees wel steeds dat een maatje meer niets uitmaakt (klopt ook) maar TS heeft maat 40. Dat versta ik niet bepaald onder een maatje meer. Volgens mij is de gemiddelde maat in Nederland 42 dus ik vind dd maten daarboven pas een maatje meer of zelfs pas als je naar een speciale winkel of afdeling moet.
Ach, je moet lekker doen waar jij je hebt prettigst bij voelt. Zodra je anderen er geen pijn mee doet, who cares. Het is maar net wat JIJ mooi vindt, waar jij je het beste in voelt en in welke tijd je leeft wat het schoonheidsideaal betreft. On that note: Leuk filmpje. Ook allemaal in badkleding trouwens https://www.youtube.com/watch?v=Xrp0zJZu0a4
Na 2 zwangerschappen ben ik gezegend met een prachtig tijgervelletje. Ik voel me absoluut niet meer prettig in een bikini en ga dus voor een mooie tankini.
Dat vind ik ook. En hoe je het ook wendt of keert , een bikini met maat 50 of meer is gewoon geen porum. Niet dat die ander zich daar wat van aan hoeft te trekken dat ik dat vindt . Ik hoef er inderdaad ook niet naar te kijken als ik dat niet wil en doe dat dan ook niet .
Dat snap ik dan weer niet , waarom mensen zich iets persoonlijk aantrekken wat niet persoonlijk bedoeld is. LOL Aszz en man mochten dus even een ' kijkje ' nemen tussen de spatlappen van de forse duitse madam. Wat een uitzicht zal dat geweest zijn .
Ik vind dat een bikini dit jaar bij mij niet kan. Lees: tijgervel, die rare bruine zwangerschapsstreep (ff kwijt hoe die heet), en een plumbuikje. Nee ik voel me er niet fijn bij en ga dit jaar in monokini. Misschien volgend jaar weer.. Wat een ander doet moet ie lekker zelf weten. Als je je goed voelt straal je dat vaak ook uit. Veel belangrijker dan wat een ander van je vindt.
Mee eens. Ik lig er niet wakker van als iemand dan een bikini aantrekt, maar ik vind het absoluut niet charmant. Ik snap niet waarom je dat niet mag vinden, ik vind ook dat diegene lekker zelf moet weten wat ze aantrekt.