Hi meiden, 3 weken terug heb ik mijn 20 weken echo gehad. Ons kleintje zag er hardstikke goed uit en alles was zover ze het konden zien gezond. Toen de echoscopiste dat echoding op mijn buik zetten zag ze meteen 3 streepjes tussen de beentjes, dat was ook het enige moment waar onze kleine met haar/zijn beentjes open lag, voor de rest was onze kleine erg eigenwijs. Maar de echoscopiste zei dat het een meisje zou worden maar ze wist het niet 100% zeker. Ik heb het nu ook opgezocht op een paar sites maar sommige zeggen dat 3 streepjes een meisje is en 2 streepjes een jongen en weer op een andere site lees ik weer dat 2 streepjes een meisje is en 3 streepjes een jongen, snap er niks meer van. Wie kan mij helpen? Groetjes Saar Edit Moderator: Verplaatst naar onderzoek en echo;s. Graag goed opletten waar je iets plaatst.
Tuurlijk is het ook het belangrijkste dat het gezond is, en voor zover ze konden zien was dat ook zo maar als je het hoort wil je toch graag meer weten, ik in ieder geval anders blijf ik in spanning wachten. Zou nie erg vinden als het een jongen of meisje wordt maar als het liefst wil ik het gewoon zeker weten.
oei dat weet ik ook niet, maar ik zou toch denken dat zo'n echoscopiste dat wél weet. Ondanks dat, gaan wij ook nog voor een pretecho hoor, als we daar weer hetzelfde geslacht horen, dan geloof ik het echt . Ondanks dat ik nu toch al wel aan het shoppen ben in kleur, die bevestiging heb ik toch wel nodig.
Wij hebben 3 keer een echo laten maken en ze zagen iedere keer 3 streepjes dus ze denken een meisje. Als het een jongen word (wat natuurlijk ook kan) nou dan hebben we vast de kleertjes voor als de eventule volgende een meisje is. Anders kan je nog een pret echo maken en dan licht hij/zij misschien wel beter
anders laat je toch een geslachtsecho maken bij een echobureau, soms kost dat maar 30 euro, en kijken ze soms wel een half uur. ze kijken daar toch wat langer dan de echos die medisch gedaan worden.