Hallo dames, onze zoon is morgen alweer 2 weken, moet zeggen dat mijn 'zin' al behoorlijk aanwezig is. Nu is mijn vraag wanneer kan het weer? Ik vloei al niet meer sinds 3 dagen.. Ik ben wel uitgescheurd, had 2 witte hechtingen deze zijn er vorige week vrijdag uitgehaald; en had 2 of 3 paarze, deze zouden zelf oplossen binnen 3 weken........... Wat is jullie ervaring? Ben benieuwd!
Hier heb ik zeker een maand gewacht, maar ik had er dan ook echt geen zin in en heb ook zeker een maand gevloeid.
Wanneer je niet meer vloeit en jullie hebben er beiden zin in, kan het gewoon hoor, wel voorzichtig opbouwen, maar het kan wel.
Ik kreeg eerst te horen dat je wel kon vrijen met condoom, dus hier wel sex gehad terwijl ik nog een beetje vloeide (het is allemaal nog heel erg weinig sinds twee weken na bev.), voor het eerst weer twee weken erna geprobeerd. Ik ben met een knip bevallen, maar het viel me allemaal eigenlijk heel erg mee. We hebben het sindsdien nog een paar keer gedaan. Nu proberen we het wel uit te stellen (vloei nog een beetje en het zal vast nog wat moeten helen) Mis het allemaal wel om eerlijk te zijn!
Nou als je niet meer vloeit lijkt het me geen probleem... Let je wel op dat je niet meteen zwanger raakt? Twee weken na je bevalling zou je best alweer een eisprong kunnen hebben.
Volgens mij mag het "officieel" weer als je minimaal een week niet meer vloeit. Je kan namelijk een paar dagen niet/nauwelijks vloeien en dat het dan opeens weer begint.
Bij mij duurde het 4 weken voordat de hechtingen opgelost waren, die trokken behoorlijk en daardoor hoefde het voor mij nog niet al had ik wel zin. Toen ze eruit waren hebben we het meteen 'gevierd'. De tweede keer had ik wonder boven wonder geen enkele hechting (had echt verwacht dat het aardig in puin zou liggen omdat er 2 achter elkaar door moesten) en toen na 10 dagen het er weer van genomen. Je kunt idd meteen weer zwanger raken dus zorg dat je voorbehoedsmiddelen gebruikt, en als je nog niet helemaal uitgevloeid bent of nog ff wachten of iig een condoom gebruiken.
pff, snap niet hoe jullie durven he.. ik heb zoiets van: Bij mij nooit weer iets van onder, wat het ook is! Maar ja 'zin in' ken ik ook niet echt misschien is dat het verschil
Saartje, wat denk je....Vanochtend naar toilet en ja hoor bloedverlies (lichtelijk, en beetje oranje achtig) in mijn inlegkruisje. Mijn lichaam heeft er waarschijnlijk nog niet zo zin in als ik... Moeten we nog maar eventjes geduld hebben, zolang ik vloei of wat dan ook verlies doe ik niets. En als we het doen, doe ik het wel met een condoom. Aangezien ik verder nog niet aan de pil ben
Ik zou wachten tot je helemaal niet meer vloeit. Je lichaam geeft zelf wel aan wanneer het er klaar voor is.. Beter even afwachten tot je helemaal genezen bent
Vanochtend een inlegkruisje vol, en verder vandaag niets meer gehad.... We zullen toch nog maar eventjes geduld moeten hebben inderdaad!
Ik heb 6 hechtingen gehad en de gyn heeft ons gevraagd om 4-5 weken te wachten. Mijn hechtingen zijn al allemaal opgelost (J. was gisteren 3 weken oud), en het vloeien is zo goed als gestopt (enkel nog een bruin streepje in mijn inlegkruisje). We gaan toch echt nog een week wachten denk ik, ook al wordt het inderdaad moeilijker
Ze hebben niets gezegd over zolang wachten, enige wat ze hebben gezegd dat ze het adviseren om wel condooms te gebruiken ivm de vruchtbaarheid na de bevalling...