Dag meiden graag advies Ik ga deze maand beginnen met de ovuluatietesten maar heb geen idee wanneer ik moet beginnen met testen ik ben op dinsdag 18 dec ongi geworden en mijn cyclus schommelt zoals je kan zien moet ik op dag 12 beginnen of eerder of later ?
nee ik begin morgen met testen heb namelijk ook een onregelmatige cyclus. ben gister klaar met ongesteld maar ik wil lieverd eerder testen en ga ook temperaturen. ik heb de testen van zwangeren kids
Ik heb de testen van kruidvat gehaald ik denk dat ik er ook bij ga tempen ik begin ook morgen ga nog even bedenken wat de beste tijd is ! Hou je me op de hoogte misscansu !
ik vind kruidvat best duur, je kan nog goedkopere testen halen en ook betrouwbaar bij zwangerenkids dus ik heb geen ervarningen met die van kruidvat.
Ik heb ook de testen van zwanger en kids waren de volgende dag thuis Ik ben begonnen op dag 11 van mijn cyclus en had dag 15 en 16 een positieve test Kruidvat testen hoor ik veel slechts over eerlijk gezegd schijnen vaak vals positief aan te geven waardoor je dus eigenlijk alsnog je ei mist
Bedankt ik ga het deze maand proberen met die van de kruidvat en anders bestel ik die andere ben benieuwd ga nu beginnen met testen dus ben benieuwd !