Ik zit een beetje in een dubio hier. Normaal gesproken zijn mijn cyclussen rond de 33 en ik zit nu op dag 39. Nou heb ik vandaag getest en de test was negatief. Nu is het wel duidelijk dat mijn cyclus langer is. Maar ik vraag me af of ik weer zal testen of misschien zelfs helemaal niet? Wel heb ik gelukkig opgeschreven wanneer we geklust hebben en de volgende klus partij was 4 dagen na de eerste waarbij ik uitkwam op een cyclus van 38. Wat dus zou kunnen betekenen dat mijn nod pas rond de 24ste is ipv 20. Als dit het geval is had ik dan niet nu al een licht positieve test moeten hebben? Ik heb wel rond die periode mijn eisprong gehad want dat merk ik altijd zeer duidelijk. Ook ben ik niet aan de pil geweest na mijn bevalling dus dat is het ookniet. Iemand tips, ervaringen?
Misschien moet ik het anders vragen. Als mijn nod toch pas rond de 24ste is, had ik dan niet al een licht positieve test moeten hebben vandaag als ik zwanger zou zijn?
Dat hoeft niet perse de innesteling kan soms iets langer duren en daarmee ben je dan ook automatisch korter zwanger. Ik zou even afwachten en over 2 dagen weer testen als je nog niet ongesteld bent geworden.
Nee hoor niet iedereen test al licht positief voor nod. De meeste testen pas erna positief ligt er idd aan wanner de innesteling heeft plaats gevonden.
Bedankt voor het meedenken, ik voel me inmiddels namelijk een beetje onzeker over het hele gebeuren. Zeker aangezien ik eerst altijd rond de 33cd zat. Als ik niet ongesteld word ga ik er maandag maar weer een test tegen aan gooien.
He wat lees ik?... Jullie gaan er weer voor? Wat super zeg! Hoop dat het snel lukt. Heb je inmiddels alweer getest? Duimen draaien voor je! Liefs Mir!
Hey mir! Ja, nou vandaag weer getest en weer negatief. Maar heb toch het idee zwanger te zijn. Aangezien me cyclus duidelijk langer heeft geduurt kan het vooralsnog te vroeg zijn geweest. Echt heel er irritant. Als ik over 5 dagen nogniet ongesteld ben ga ik maar bij de dokter om een bloedtest vragen. Ps: weet iemand ofdie controle streep wel is uiloopt van kv2v5? Heb een streep naast de controle streep echt heel raar.
Hè wat jammer dat ie nog steeds negatief is chai. Heb je een foto van de test, weet niet goed wat je bedoeld, maar misschien heb je er net iets te veel urine in gedaan ofzo?
Ik denk dat de roze vloeistof daar is blijven hangen! Heb je er al 4 druppeltjes water in gedaan om te kijken wat er dan gebeurd met dat lijntje ??
Het gekke is dat het een streep is ook net met water gedruppelt, haha. Ik weetniet hoe de foto zo klein kan zijn, hij is als het goed is van redelijk formaat. Moeilijk zo via mijn mobiel..
Deze is groter alst goed is. Hier ist streepje wel wat duidelijker int echt. Ik vind ik zo vaag, haha
Hoi chai! Op deze zie ik het wel goed Mobile Photobucket Wat vreemd mischien een ander doen en zien wat er gebeurd, of paar daagjes wachten en nog eens testen..
Dat gebreurt voort vaker dat de streep blijft hangen... Denk dat je (net als mij) gewoon een langere cyclus hebt en misschien pas later je ei hebt gehad dus je kan best zwanger zijn maar nog niet ervoor kunnen testen...
Ik wacht gewoon maar weer een aantal daagjes. En dan hoop ik dat de streep aan de goede kant zit @lynn1986, Oh, jij hebt het dus vaker gezien. Gelukkig maar, haha. Ja mijn cyclus is sowieso langer geweest dus ik Ben een beetje in het duister aan het tasten nu met het testen. Maargoed als er geen ongie doorbreekt probeer ik het over een paar dagen dus maar weer.