Haai Simpel vraagje vandaag is me nod heb nu wel donker bruinverlies maar niet super veel wel een tampon nodig om niet om het half uur te moeten kijken of t goed gaat had na me werk 3 uur na verwisselen van tampn nog geen eens de helft vol met donker bruinverlies (sorry voor de vieze details) is dit nou ongesteldheid of kan ik alsnog zwanger zijn. Mijn ervaring met me laatst menstruatie was dat t meteen heel hevig begon Graag jullie mening of ervaring
Het is lastig te zeggen Kim. Als je het mij vraagt is het een (beginnende) menstruatie. Je menstruatie kan soms wat anders verlopen dan je gewend bent.. Gewoon een paar daagjes afwachten denk ik.... succes!
Mijn ongesteldheid begint ook meestal met direct bloed. Maar heel af en toe ook eerst bruin en dan 1 a 2 dagen later breekt de ongesteldheid door. Bruine afscheiding duid op oud bloed. Ik denk dat de kans groter is dat je niet zwanger bent dan wel, maar het is niet onmogelijk natuurlijk Nog even paar daagjes afwachten. Edit: kijk eens verder in dit onderdeel van dit forum. Er zijn meerdere recente topics over bruin bloed verlies en bij 1 is er toch een positiefe test uit gekomen. Succes!!