Wanneer testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sanne2011, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ik heb op 18 mei positief getest.
    Op 25/26 mei is dit helaas uitgelopen op een vmk met 5 weken.
    Mijn NOD is 22 juni als ik 26 mei aanhoud als eerste dag laatste "menstruatie".

Dan zou ik zaterdag positief moeten testen toch als ik zwanger zou zijn? Heb er een hard hoofd in, want voel me 0,0 zwanger en had dit bij zl en vorige maand wel....

Wat raden jullie aan? Zaterdag testen? En als hij negatief is maar wachten op mijn menstruatie?

Bah baal er flink van, zou nu anders ruim 8.5 week zwanger zijn geweest..... :(

2. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Ahhh, arme Sanne, en dan ook nog geen reactie krijgen van de rest.

Ik zou als ik jou was gewoon niet testen voor bijvoorbeeld 29 juni, denk ik. Dan neem je dus een week speling, want het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat je lichaam meteen weer keurig op regel was. Als je dat kunt volhouden, dan denk ik dat dat beter is dan zenuwachtig worden voor testen.
    Bovendien bespaar je je mogelijk een test en verdriet als je toch ongesteld zou worden. Als je nu wel zwanger blijkt, dan ben je de 29e al maarliefst 5 weken, misschien, dat is ook al mooi ver toch?

Hwmm, maar ik begrijp je teleurstelling en onzekerheid wel hoor. Dat je nu denkt dat je andersssss 8,5 weken zou zijn, vind ik dan ook niet zo gek. Het is even de vraag hoe jij er het liefst mee omgaat.
    Het advies hierboven is vooral gebaseerd opdat je weinig nieuwe teleurstelling kunt hebben.

O en verder is elke zwangerschap weer verschillend hè, dus het kan best zijn dat je je niet zwanger voelt maar dat wel bent.

Succes!

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hey meid zou vandaag een testje wagen hopelijk positief hoor weet het nog goed uit het nod topic

Digi knuff

4. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik zou denk ook gewoon testen, dan heb je in ieder geval duidelijkheid

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Test kan geen kwaad. Maar helemaal je nod berekenen na een Mk is lastig omdat je niet precies weet wanneer en of je deze ronde een ei hebt gehad. Kan even van slag zijn.
    Mocht je ovulatietesten gebruikt hebben dan is je nod wel duidelijk.
    Sterkte! Weet hoe rot het is.
    ik was na 3 rondes weer zwanger. Heb sensitestjes gebruikt toen. Wilde zsm van dat lege gevoel af.

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Dank jullie dames!

Heb getest, helaas negatief. Denk heel ver weg een tuur streepje te zien, maar manlief ziet hem natuurlijk niet ;)

Een weeïg gevoel in de maag vanmorgen, kokhalsneigingen, echt even iets moeten eten, zeer bekken en een drupje doorzichtig roze vanmorgen,....

7. bbxx

bbxx Niet meer actief

Succes Sanne hopelijk volgt er snel duidelijkheid!

8. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Heb bruin verlies dus denk ongesteld te worden. Maar .... bij zoonlief en vorige maand was dit ook zo .... dus weer wachten nog maar even af

9. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Jammer van je mk!! Snap dat je weer snel zwanger wilt zijn, heel herkenbaar :) ik hoop dat je bruinverlies een voorteken is voor je menstruatie. Ik las je vorige topic, daar zag ik idd je test met het vage streepje. Wil je niet teleurstellen, maar hou er toch rekening mee dst dit van je mk is. Ik heb 7 weken nadien nog positief getest. Ikmzou me ook kunnen voorstellen dat deze kv test op je eisprong heeft gereageerd. (Dat doen ze soms wel eens) Het zou natuurlijk fijn zijn als het meteen de eerste ronde na je mk raak zal zijn, want niks is frustrerender dan afwachten wanneer je cyclus weer op orde is. Toch is dat wel het "beste" zo kan je straks weer gericht klussen ;) dus hoop dat je bruinverlies een teken is van je menstruatie. Zo niet, en je test word niet duidelijker, ga dan even naar ja ha, miss is er nog wat restweefsel achtergebleven. (Dat was hier het geval, steeds bruinverlies, misselijk, vage testen, zere borsten en geen doorzettende menstruatie)

10. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Susanne dank je voor je berichtje! Ik heb al een witte test gehad, dus alle hcg was al weg. Nu afwachten. Nog steeds een iets zeurend gevoel onderin de buik, verder niks. En minimaal bruinverlies, echt heel erg weinig, en dat had ik bij zl en de vmk ook. Het is afwachten. Mocht ik me toch weer zwanger gaan voelen dan toch maar weer eens een testje wagen, tenzij ik natuurlijk gewoon ga vloeien, dan is het de volgende ronde idd weer duidelijker wanneer ik moet klussen ;)

11. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ik heb nu bloedverlies. 1ste ronde na vmk 28 dagen dus erg netjes. Hopelijk de volgende ronde raak!!

12. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Sanne succes de volgende ronde

13. bbxx

bbxx Niet meer actief

Heel veel succes vlgde ronde!!

Deel Deze Pagina