Hoi allemaal zoals al eerder vermeld op een ander topic ben ik 12 augustus gestopt met de pil en heb ik sinds een aantal dagen 'zwangerschapsverschijnselen'. ben erg moe en een zeurende pijn in de onderbuik en met vlagen misselijk.. alle testen die ik nu heb gedaan zijn tot nu toe allemaal negatief. nu kreeg ik vanochtend ineens hele felle steken in mn linkerzij wat uitstraalde naar mijn onderbuik en ben sinds vanmiddag ineens heel grieperig.. last van hoofdpijn zere keel en voel me lam. iemand enig idee of die met de innesteling te maken heeft? Liefs Sharon
Heb je de gewone pil gehad of de prikpil? En de symptomen die je opnoemt zijn ook verschijnselen van een aantal komende cyclus.. had ik ook toen ik gestopt was met de prikpil.. rare klachten en toen even later brak het door ..
Jeerje dat je 30 dagen na je ontrekkingsbloeding al meerdere zwangerschapstesten hebt gedaan.. Geduld (zeker bij t stoppen vd pil) is een schone zaak. Ontpillen kan allerlei rare symptomen geven. Ik zou t zolang je niet ongesteld bent bij 1 test per week houden en na je eerste cyclus beginnen met temperaturen of ovulatietesten zodat je inzicht in je cyclus krijgt en meer controle over je symptomen. Zodat je weet dat wat je voelt bij bijv eisprong hoort.. Masr echt relax. Hoe wil je dit volhouden als je dadelijk een jaar of langer bezig zou zijn?
Hoi hoi Het was eigenlijk niet gepland om zwanger te worden ik ben gestopt met de pil om de bijwerkingen. En dat vele testen is omdat als ik wel zwanger zou zijn ik dat gelijk moet laten weten aan mijn klinisch geneticus ivm een erfelijke chromosoomafwijking. Liefs Sharon
Je hebt dan dus geen andere anticonceptie gebruikt? Niet zo handig als je niet zwanger wil raken? Stoppen ivm de bijwerkingen snap ik. Had dit pas door na t stoppen..
Nee dat is inderdaad niet zo handig geweest. We dachten er worden zo weinig mensen gelijk zwanger dus waarom wij wel. Erg dom dat weet ik maar mocht het wel zo zijn dan is het natuurlijk van harte welkom
Als je symptomen van een zwangerschap komen dan maak je hcg aan, wat dan terug te zien is in een positieve test.
Lijken me eerder symptomen van een naderende eisprong. Daar kun je ook symptomen van krijgen. Steken zijn veelal het groeien van de follikels waarna na een aantal dagen je eisprong plaatsvindt waar je vaak niks van merkt. Mocht je zwanger willen worden, dan zou dit wel eens een goed moment kunnen zijn. De meeste vrouwen merken overigens ook niks van een innesteling. Ik begrijp ook niet waardoor je denkt dat een zere keel iets met een zwangerschap van doen heeft? Er gaat een griepvirus rond, dus denk eerder dat het daar mee te maken heeft. Overigens merken de meeste vrouwen niks als ze pril zwanger zijn. Je hoeft namelijk totaal geen symptomen te hebben om zwanger te zijn wat veel vrouwen denken. Sterker nog, veel vrouwen voelen elke ronde dat ze bezig zijn van alles....maar in de ronde dat ze zwanger bleken te zijn...voelen ze....niks bijzonders! Maar doe eens een zwangerschapstest. Met zulke symptomen moet die wel duidelijk positief zijn. Symptomen ontstaan namelijk door HCG en dat is terug te zien op een zwangerschapstest. Kortom: Ik vrees dat je aan het ontpillen bent en nu een griepje onder de leden hebt.
Ik denk inderdaad ook dat ik last heb van het ontpillen.. heb vanochtend voor de zekerheid de huisarts gebeld en hun denken dat ik last heb van obstipatie.. voor de rest afwachten dus. En voor nu lekker uitzieken.