Hoi allemaal, Vandaag ben ik 10dpo. Mijn temp zakte gisteren iets (zie foto). Maar omdat ik veel kwaaltjes had, toch uit nieuwsgierigheid vanochtend getest met kv2v5. Deze was negatief. Toen kreeg ik vanochtend eenmalig heel lichtbruin slijmerige afscheiding. Vanmiddag had ik eenmalig wat helderrood bloedverlies. Dit zet (nog) niet door. Ik ga ervan uit dat mijn menstruatie gewoon begonnen is hoor, maar omdat ik vanuit mezelf geen eisprong/cyclus heb, heb ik geen idee hoe mijn cyclus er dus uit ziet. Ik vind 10dpo wel vroeg? Maar weer laat voor m’n gevoel om uberhaupt een innestelingsbloeding te kunnen zijn. Ik heb een eisprong middels clomid. Iemand misschien ervaring met zo’n zelfde situatie?
Gezien je tempdaling vermoed ik dat je ongesteld gaat worden. De afbraak van progesteron zorgt ervoor dat je tempdaalt je licht bloedverlies krijgt. Hopelijk is het snel raak.
Dank je wel voor je reactie. Je had inderdaad gelijk. Vanochtend kreeg ik de typische menstruatie buikpijn erbij. Temp hetzelfde. Dan heb ik een kortere lf dan ik dacht, daar had ik geen idee van.
Ja dat komt vaak voor. Vandaag zit je op 12 dpo zag ik in je templijst, met een eerste daling op 10 dpo. Gelukkig dus niet te kort om zwanger mee te raken
Dit vind ik dus zo gek. Deze app zegt dat ik gisteren 10dpo was. De 21ste had ik in de ochtend de lh piek. Ik had de 22ste nog een fm, toen was het ei nog niet gesprongen, maar wel aan het gaan. Heb die ochtend ovulatiepijn gehad. Terwijl ik die dag al wel die temperatuurstijging had. Gek toch? Was in jouw optiek dan toch de 22ste 1dpo? Gekukkig kan ik er zwanger mee raken inderdaad. Alleen werd dit helaas een mk. Hopelijk snel weer raak en gaat het dan wel goed.
Dan was je ei dus de 23e. Je bent dan vandaag 10 dpo. Dan heb je dus een lf van 9 dagen, maar met daling in progesteron rond 7 dpo, wat wel weer wat kort kan zijn. Ik zou ook volgende maand doortempen om te kijken of je dan weer zo,'n korte lf hebt. Als dat zo is, zou je de gyn om utrogestan kunnen vragen
Oké nou, ik ben heel benieuwd naar de volgende ronde.. Bedankt in elk geval voor het meedenken en reageren