Wanneer kan ik het beste testen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lady18, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady18

Lady18 Nieuw lid

12 aug 2008
    1
    0
    0
    Verkoopster
    Apeldoorn
    Ik had zondag ongesteld moeten worden, nu zit ik in spanning of ik dus zwanger ben.

Heb wel gevoelige borsten
    steekjes in mijn buik wat schuin na boven trekt middenbuik.
    Ook ben ik moe en heel chagerijnig de laatste dagen.

Nu zeg dat natuurlijk niet meteen dat ik zwanger ben maar hoop het stiekem wel, wanneer kan ik het beste testen?

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

hai lady,
    ben je inmiddels al wat wijzer geworden?
    je zou best kunnen testen hoor als je nog steeds overtijd bent.
    maar het hoeft nog geen positieve uitslag te geven.
    succes

3. Snuffie Bunny

Snuffie Bunny Nieuw lid

17 aug 2008
    4
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Rotterdam
    heey,

Ik ben vandaag precies 12 dagen overtijd.
    Ik heb ook wel een aantal van de zwangerschapssymptomen opgemerkt, zoals heel snel moe zijn, misselijk (vooral 's ochtends en na het eten), moet onwijs veel plassen, kan een heleboel luchtjes niet meer uitstaan, en ik heb ook al heb ik maar een klein beetje gegeten het gevoel dat ik helemaal vol zit. :(

Maar zowiezo is mijn cyclus niet altijd even nauwkeurig, de ene keer 21 dagen, dan 29 dagen, dus dat is best vervelend. Maar wanneer zou ik dan het best kunnen gaan testen :(:
    Me vriend zegt dat ik gewoon nog een week of 2 moet afwachten, maar ik ben bang, als ik idd wel zwanger ben, omdat ik ook bloedverdunners slik omdat ik een longembolie heb gehad. Want bloedverdunners zijn niet goed voor de baby in de eerste 12 weken.

Dus zou ik nog gewoon 2 weken moeten afwachten of gewoon een test moeten gaan halen :(:

Gr.

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

niet meer wachten gewoon een test halen.
    als je al`12 dagen overtijd bent het zekere voor het onzekere nemen.
    ik zou zeker geen 2 weken meer wachten.
    laat je het even weten?
    mag ook wel via pb

5. Snuffie Bunny

Snuffie Bunny Nieuw lid

17 aug 2008
    4
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Rotterdam
    heey iedereen,

Nou ik heb de test gedaan hoor. Tot twee keer toe zelfs voor alle zekerheid en ze waren alle twee positief:D:D:D:D:D

Nu nog even een afspraak maken met de huisarts en de verloskundige en dan maar wachten tot het er is:D echt spannend:D

Maar ik ben wel onwijs blij:D er komen wel gelijk ook allemaal vragen bij je op: wat moet ik allemaal hebben, zal het wel goed gaan, is het wel gezond? maarja dat hoort er allemaal bij he. Ik vind het allemaal echt heel leuk en spannend, alleen jammer dat ik nu elke keer zo misselijk en moe ben:S maarja hoort er allemaal bij:D:D:D

6. mammaa

mammaa Lid

21 aug 2008
    40
    0
    0
    snuffie bunny gefeliciteerd :D
    lady18 al nieuws?..getest..?

7. shenoby

shenoby Niet meer actief

snuffie bunny.
    gefeliciteerd.
    ongelooflijk he? als die test ineens positief zijn.
    ik heb er zelfs 4 gedaan voordat ik het kon geloven.
    heel veel succes met je zwangerschap

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gefeliciteerd bunny :) maar eh.. neem aan dat je banner niet klopt? 2 weken en 3 dagen zou beetje kort zijn he

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

:) :) ik zag het ook al staan en dacht da's echt vooruitziende blik...

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Gefeliciteerd Bunny :D

11. Snuffie Bunny

Snuffie Bunny Nieuw lid

17 aug 2008
    4
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Rotterdam
    Heey iedereen,

Ik wist inderdaad niet wanneer het was gebeurd maar ik had zelf wel een vermoeden, dus had ik zelf een berekening gemaakt.
    Maar ik ben vandaag langs de gyneacoloog geweest en die heeft een echo gemaakt en uit de echo blijkt dat het al 8 weken is :D Dus het is iets langer dan ik dacht hahahaha:p
    Maar wel heel leuk :D

ik heb ook een foto nu en het is toch heel apart dat zoiets gewoon in je buik zit hahah, maar wel een heel mooi bijzonder iets :D

Deel Deze Pagina