mijn vriend en ik gaan al langer neit goed meer samen, en we hebben echt zelden nog seks gehad, ik heb eerlijk niet altijd goed de pil geslikt en we zijn ong 3 weken voor het laasts samen geweest. nu zijn we uit elkaar al verblijft hij hier nog maar we hebben officieel niks meer. we slapen ook niet meer samen. ik ben dus ook opgehouden met de pil omdat ik m toch neit nodig heb. maar nu ben ik wel bang dat ikz wanger ben van de ene keer nog. ik heb hoofdpuijn erg moe en wat krampig gevoel, ook wat een leeg/misselijk gevoel in mijn maag. ik heb al test gedaan maar was negatief. zou het van het ontpillen komen? of toch nog testje doen deze week! Wie o wie kan me beetje adviseren!
wanneer ben je gestopt met pil? en heb je nog een bloeding gehad na het stoppen? kans lijkt me zeer gering dat je zwanger bent, en je klachten klinken meer als het ontpillen. Mocht je echt onzeker blijven, laat het dan even controleren bij huisarts.
ik ben vorige week 1 dag ongesteld geweest of in ieder geval heb ik gebloed! maar alleen 1 dag. ik ben helemaal gestopt sinds vorige week maandag en daarvoor slikte ik hem niet helemaal goed, dus niet elke dag! ik vind de kans ook erg gering en het is natuurlijk stom van me omdat ik wel wist dat ik de pil niet goed slikte. schaam schaam! maar ik voel me zo raar nu! daarom twijfel ik zo!
uhm.. mijn vriend en ik hebben in de " bewuste" maand maar 1x met elkaar gevree"en en het leek mij ook erg onwaarschijnlijk dat ik zwanger zou zijn daarvan.. (wij vonden het trouwens helemaal niet erg ALS het wel zou gebeuren).. maar het was dus wel zo..
kans is gering, maar altijd wel aanwezig ja. ik zou nog even paar dagen wachten en dan opnieuw testen!
ik zal zeker wel blij zijn, al denk ik mijn ex niet! de situatie ligt nu wel anders, maar we hebben twee kindjes nu, dus een derde erbij is voor mij geen probleem! maar goed! ik had het liever in een andere situatie gehad, maar das mijn eigen ding geweest en ik moet er dan de verantwoordelijkhedi voor nemen mocht het zo zijn! ik wacht nog wel even af en dan test ik nog wel een keer! in de ochtend is het het beste zeggen ze toch?wordt nu toch wel nerveus!
vandaag weer getest met twee testen allebei negatief! ook heb ik geen blaasontsteking! misschien toch van het ontpillen dan. ook al ben ik nog maar twee weken gestopt!