negatieve ovulatie testen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by molly27, Feb 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    Een aantal maanden geleden heb ik getest met ovulatietesten. Toen kreeg ik netjes een piek en werkte ze dus goed. Vervolgens heb ik een paar maanden geen testen gedaan omdat ik er niet te veel bezig mee wil zijn. Nu ben ik deze maand weer begonnen met testen. Alleen gebeurt er nu helemaal niks. Ik krijg geen tweede streepje, niet eens heel licht. Het zijn dezelfde testen die ik eerder gedaan heb.

Heb ook last van mijn borsten en ben misselijk en heb spierpijn in mijn buik, heb echter een zwangerschapstest gedaan en deze gaf negatief aan. Ben ook wel gewoon ongesteld geweest 2,5 week geleden.

Heeft iemand een idee waarom ik nu geen enkele reactie op mijn testen krijg? Ik zit inmiddels in ronde 10 en begin wel een beetje moe te worden van alle onduidelijkheid.

2. felina

felina Actief lid

Jan 17, 2012
    350
    0
    0
    NULL
    begin je direct na je nod met testen? want ze zeggen ja je moet beginnen op dag 11 bv, maar bij mij is hij wel eens 8 dagen na nod gekomen me ei en als je dan op dag 11 begin dan mis je hem. en welke tetsen gebruik je?

3. linde90

linde90 Niet meer actief

Misschien nu een later ei, nog even doortesten. Hier pas ei op dag 23 of 24 bij een cyclus van 32 of 33...

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Je kan ook af en toe een cyclus hebben zonder ei volgens mijn gyn

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,047
    15,638
    113
    Nabij Utrecht
    Op hoeveel cyclusdagen zit je nu?? En op welke dag ben je begonnen met testen.

6. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    Ik ben op 10 begonnen met testen en ik zit nu op dag 16. Het kan natuurlijk zo zijn dat hij later komt alleen had ik dan al wel iets verwacht nu (een licht streepje). Ik ga nog wel gewoon door hoor en misschien heb ik dan wel voor de 10 dagen al een ei gehad. Als hij veel later komt dan ben ik wel bang dat mijn cyclus weer ontregelt is.

Wist niet dat je ook een cyclus zonder ei kon hebben! Dat is dan ook zonde van die maand.

Share This Page