Ik ben ook steeds licht misselijk, voor en na het eten. En zuurbranden in mijn keel. Ik dacht ook dat het een symptoom zou zijn bij mij, maar tot nu toe dus nog geen positieve test. Ik hoop voor jou dat het wel positief is Johe! Succes!
Even een vraagje (beetje aansluitend op dit topic). Vandaag is mijn 31e dag van de cyclus aangebroken. Ik zou het vandaag moeten worden. Ik ben nog nooit over de 31 dagen heen geweest met mn cyclus dus dit is een spannende dag voor me. Volgens de Predictor test die ik heb gehaald kan ik vanaf vandaag testen. Maar op een of andere manier ben ik bang als ik ga testen dat er dan negatief komt te staan. Alsof ik er wel of niet "zwangerder" van zou worden van een test... Hebben jullie ook ervaring met de Pedictor ZW test?
Hoi Linda76, Ik heb mijn testen van deze site besteld, heb geen ervaring met de predictor testen. Zoals je al schrijft ben je bang dat er negatief komt te staan, ik heb ondertussen ook al twee testen gedaan en negatief beide keren en nog steeds overtijd. Ik wens je veel succes.
Ja ik las idd dat jouw twee testen negatief waren. Mag ik zo brutaal zijn om te vragen of jij een regelmatige cyclus had? Ik ben nog nooit over dag 31 heen geweest zeg maar, dus als ik zo lang overtijd was als jou dan zou ik idd ook contact hebben opgenomen met de dokter, just in case.
Ik ging voor Predictor trouwens omdat het een bekend merk is en iets wat al zo lang bestaat vast wel een beetje goed moet zijn
ik ben sinds december gestopt met de pil en ik had een cyclus van eerst 28 en daarna 35 dagen en nu .....?
Oke, dus bij jou zou bv een reden ontpillen kunnen zijn? (Ik hoop natuurlijk dat het tóch wat anders is )
ik wacht nog af tot vrijdag ochtend en anders kijk ik even of mijn dokter het niet te druk heeft....meestal wel anders moet ik maar wachten tot volgende week
Lang wachten allemaal he.. Hier ook nog steeds niks! Ik snap wel dat je het spannend vindt om je testen hoor Linda... Ik hoop voor je dat het een positieve test is!
Ik word steeds zenuwachtiger Ben het nog steeds niet en had zonet (sorry voor het onsmakelijke detail) heel veel witverlies. Heb ik normaal nooit rond mijn NOD. Nou ja, ik durf er niet op te hopen en ik twijfel of ik vandaag de test nog ga doen Jullie allebei ook sterkte met wachten. We zijn er maar mooi klaar mee he met zn allen ahhahaa
Misschien anders een nachtje nog wachten en morgen met ochtendurine testen? Die is toch wat geconcentreerder zeggen ze.
Ja daar heb ik hier ook veel over gelezen idd, maar de verkoopster van mijn test die zei dat het eigenlijk niet meer uitmaakte met deze testen. Maar zit er zelf ook over te denken om morgenvroeg als ik opsta te testen.
Nah Linda, al getest? Ik heb zelf ook eerst 2 Predictors gebruikt en die waren heeeeeeel vaag positief. Later 's avonds heb ik een Clearblue gebruikt en die gaf een dikke vette plus. Dus blijkbaar is die iets gevoeliger.
huhm ik snap het even niet. Hier zeg je nog niet getest te hebben, maar je hebt wel een banner waarop staat dat je zwanger bent. Hoe zit het dan?
hoi linda ... gefeliciteerd! zie dat je vanmorgen posi hebt getest geniet er maar van.. groetjes van Ramona
Ik snap het ook niet Er missen een aantal berichtjes, sowiso die van mijzelf waarin ik schrijf dat ik vanochtend positief heb getest... Vreemd zeg... Maar goed: de test was dus positief en ik ga zometeen voor zekerheid nog een test doen van ClearBlue.
Nog steeds niet ongi.....Ik heb nog steeds heel veel last van puistjes word met de dag erger........hoorde iets van mijn nichtje dat iemand die zij kent .......3 negatieve testen had en toch zwanger bleek te zijn......