Eerste eisprong na bevalling/ curretages

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yvon1893, 1 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Vraagje, hopelijk kan iemand me verder helpen.
    Na de geboorte van ons zoontje* en vier curretages verder te zijn.
    Wilde ik inzicht hebben in mijn cyclus. Zondagmiddag had ik een knal test.
    Dus mijn ei komt eraan. Nu heb ik al zeker zo'n 7/8 uur buikpijn.
    Niet een beetje maar best extreem dat ik soms niet kan blijven zitten of staan.
    Is dit normaal na een curretage? Of moet ik me zorgen maken?

2. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik heb sowieso vaak flinke buikpijn bij mn eisprong. maar na mn curettage was t erger! heb ook echt een paar aspirines in moeten nemen. kon amper werken! dus volens mij vrij normaal.

3. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje meid, wat heftig als ik je onderschrift lees :(

ik heb ook altijd mega buikpijn bij mijn eisprong, soms ook echt niet te doen. en dan moet je ook nog sex hebben haha :D
    duurt vaak 1,5 dag en daarna is het ineens over, denk dat dan het eitje is gesprongen want de dag erop gaat mijn temp ook omhoog.
    het is wel handig want zo weet je wel altijd wanneer je vruchtbare dagen zijn. ik check het ook altijd met een ovutest en het klopt ook steeds

4. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@Yvon wanneer begon jouw cyclus weer? Ik ben 5 weken geleden bevallen van Jan*, ik was toen ruim 6 maanden zwanger. Ik heb al hele week gevoel dat ik ongesteld ga worden, maar er gebeurt niets. Heb ook die pijn gehad, maar trok weer weg na een dag. Dacht zelfs even dat ik alweer zwanger was, had ook lichtpositieve test. Maar dat kwam denk ik nog door zwangerschap want 3 dagen later was testje nog vager.

5. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Dan zal het er toch wel bij horen. Ik heb tot 7 uur wakker gelegen van de pijn , daarna wat kunnen slapen, en nu is het bijna weg gelukkig.
    Dankjewel voor jullie reacties.

@ juffie, ik ben 2 okt bevallen. Ik ben gedurende oktober nov dec 4 keer gecurreteerd en heb baarmoederontsteking gehad. Mijn eerste menstruatie die ik had was 18 dec.ik heb geen idee of mijn cyclus door die curretages is uitgesteld...
    Gefeliciteerd met jullie zoontje Jan, spijtig dat jullie hem zo vroeg moesten laten gaan....

Deel Deze Pagina