Oh, ik ben echt té stom Ik ben hutspot aan het maken, kookte een beetje te hard dus er ging wat water over het randje van de pan. Niets aan de hand, gebeurt wel vaker. Heb het gas lager gezet en ben weer op de bank gaan zitten. Na een tijdje weer gaan kijken, en toen viel me op dat het water helemaal niet meer kookte. Ik het gas weer hoger gezet, een paar minuten blijven kijken, maar er gebeurde helemaal niets, ik rook alleen maar een beetje gas.. Kijk ik onder de pan, is het vuur uit, staat alleen het gas nog aan Het vuur zal wel uitgegaan zijn toen er wat water over het randje van de pan liep.. Echt, ZO stom! Heb nu het raam open gezet, en de deur van de keuken/woonkamer staat open.. Maar.. Wanneer kan ik het gasstel nu weer gebruiken? Het zal misschien nergens op slaan, maar ik ben dus bang dat als ik het nu aansteek, er ergens nog gas rondvliegt en dat er dan wat ontploft Ik ruik nu overigens helemaal niets meer gelukkig. Iemand enig idee hoe lang ik moet wachten voor het veilig is?
Ik denk als je niks meer ruikt dat het wel weer kan! Doe ik meestal want dit overkomt mij ook regelmatig
Als je meteen lucht kan dat alweer vrij snel. Gas verdampt snel zeker als je zorgt voor goede doorstroming van de lucht. IK heb wel geleerd om bij overkoken altijd meteen even te kijken of het vuur nog brand. Is me ook wel eens overkomen.
en even de gaspit droog maken mijn vriend maakt hier het gasstel altijd schoon en vergeet elke keer af te drogen waardoor ik dus ook niet gelijk kan koken
hihihi ik ben ook zo'n schijtlijster op dit gebied... Ik ben ook altijd bang dat auto's na een ongeluk spontaan ontploffen zoals je in de film altijd ziet! Maar dat blijkt dus totaal niet realistisch te zijn... Zo suf, ik blijf het eng vinden...