Bedankje verloskundige

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door BabyAngel, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hallo dames,

Ik ben me al eens aan het bedenken wat ik mijn verloskundigen (heb er 2) voor een bedankje ga geven voor alle goede zorg.
    Hebben jullie Mss wat leuke ideetjes?
    Wil iets origineels en niet iets wat iedereen al doet..
    Wat hebben of gaan jullie geven?

Liefs,

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Euh niets....mijn VK heeft beide keren mijn bevalling niet gedaan....alleen alle check ups....heb er eigenlijk niet aan gedacht om ze alle 5....iets te geven. Dus heel saai gewoon een geboorte kaartje gegeven toen ze even langs kwam om de baby te bewonderen!

3. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik heb de verloskundige die bij mijn bevalling en na controlles was een groot bos bloemen en een luxe doosje chocola gegeven. niet echt origineel dus;)

en naar de verloskundige praktijk heb ik een geboorte taart gestuurt. vonden ze erg leuk. heb niet iedereen persoonlijk iets gegeven want het zijn er 7.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Verder niemand die een leuk cadeautje heeft gegeven aan haar vk?

5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Zo'n taart vind ik wel een leuk idee, hier ook 5 of 6 verloskundigen, die ik natuurlijk niet meer allemaal ga zien na de bevalling.

6. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik hoorde onze vk zeggen dat ze het zo jammer vind dat iedereen met de digitale camera fotos maakt, wat inhoud dat mensen niet fotos afdrukken en hun dus geen foto van de baby krijgen.
    Dus misschien een foto vlak na de geboorte met een lieve tekst achterop.

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier niets.. Alleen de afspraken daar gehad en al zijn ze met 6en net ik had een nieuwe die de eerste wacht draaide voor hun praktijk.. (Invalster) Ben dus met een vreemde vk bevallen.. Ze deed het prima hoor daar niet van! Check thuis was wel een vertrouwd gezicht maar heb dus niet met de vk mijn bevalling terug kunnen koppelen. Was wel jammer, had wel wat vraagjes nml.. Heb wel een kaartje gestuurd natuurlijk!

Mbt die foto: de fysio van zoonlief vroeg hier ook om, grappig!

8. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Dat heeft mijn zorgverzekering gedaan toch? ;)

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Zo kun je het ook bekijken maar ik wil haar bedanken voor alle goede zorg,en dat doe ik graag op een persoonlijke manier;)

10. nogeenwonder

nogeenwonder Actief lid

7 jun 2009
    195
    1
    0
    grubbenvorst
    ik heb bij de eerste snoep gegeven
    en bij de 2e kadobon van de ijssalon (ze had vruchtwater in dr mond gekregen en daar zeiden we meteen op dat n ijsje beter zou smaken vandaar)
    de verlos die er niet bij was maar wel graag wilde zijn omdat ik haar warme chocomel had beloofd met slagroom midden in de nacht die heb ik een pak melk nesquik een bus slagroom en een mooie mok leuk ingepakt!

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wij hebben alleen een geboortekaartje meegegeven.. Verder niet meer aan gedacht toen

12. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.041
    2.908
    113
    't Gezellige Brabant
    Euhm, niets! Ik werd de laatste weken steeds door een ander geholpen en ook de VK die de bevalling deed had ik niet eerder gezien. De verloskundigen die er in het begin steeds waren (5 dames), daarvan zijn er 4 opgestapt toen ik 7 maanden ver was. Vond het alles behalve persoonlijk. Het was net een babyfabriek!

13. tuc

tuc Niet meer actief

heb er ook al over na zitten denken...ik dacht zelf aan een leuke mok en dan theezakjes of koffiedingetjes erin, suiker en melk en dan in een cellofaantje met een foto van de beeb eraan en een bedanktekstje erop.

14. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb ze niet persoonlijk iets gegeven, maar een cadeautje voor de praktijk.
    De eerste keer een leuk prentenboek voor in de wachtkamer, de tweede keer een beschilderde kinderklok, ook voor in de wachtkamer of de spreekkamer.

15. 19831

19831 Actief lid

16 mrt 2012
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb iets lekkers van rituals gehaald voor ze. Met kaartje er aan om te bedanken

16. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Hier ook niets hoor, had regelmatig een andere VK bij de controles en ben ook in het zks. bevallen vanwege gepoept in het vruchwater en daar was een gyn. bij. Had wel een favoriete VK maar nooit aan gedacht om een kadootje te geven ;)

17. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Ik heb de laatste keer voor beide VK's een relaxpakketje gemaakt. Handdoekje, washandje, badschuim, bodylotion en een leuk kaartje.

18. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Geef je de tandarts ook weleens en cadeautje?

Die zie je vaker dan de verloskundige hoor, en krijgt minder betaald.

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Mee eens

het is gewoon hun werk.....
    Ik krijg van mijn clienten nooit kado'tjes...sterker nog officieel mag je het niet eens aannemen

ik heb alleen een geboortekaartje gestuurd

20. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Snap t ergens wel hoor.. Je bent natuurlijk heel blij met t wondertje wat je nu hebt.. Maar dat heb je niet aan hun te danken hoor.. Dat heb je zelf gedaan..

De tandarts vult ook je gaatjes.. Maar daar sta je eerder over te vloeken dan dat je m zo aardig vind.

De blijheid bij een geboorte heb je puur aan jezelf te danken. Zij doen gewoon hun werk. Nee was echt niet van plan om een cadeautje te geven.

Als de Kraamhulp zich nou echt oprecht nuttig zou maken vind ik dat wel iets anders. Maar een vk... Nee.. Zo spannend is dat niet.

Deel Deze Pagina