2e ronden alleen nergens last van

Discussion in 'Zwanger worden' started by angilla, Oct 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    hallo ik heb een vraag ik ben namelijk ergens erg nerveus over ik heb namelijk in mijn 1ste ronde erg last gehad van buikpijn, last van me borsten noem maar op maar nu heb ik jeust nergens last van (ook wel blij hoor) maar is dat wel normaal of betekend het dat ik geen eisprong heb ofzo ik moet als ik goed heb uitgerekend zondag mijn eispring hebben.Wie kan mij helpen

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hoi Angilla
    Ik zit nu ook in de 2 de ronde en heb ook bijna nergens last van gehad! 1ste ronde pfff de hele maand alleen maar pijntjes en duizelig. Heb alleen deze ronde rond de innestelingdag flinke pijnscheuten gehad en rug pijn, verder deze maand niks. Dit maakte me wel onzeker. Maar we w8ten af over 5 daagjes moet ik me NOD hebben.

3. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    ook spannend voor jouw dan ik moet over 4 dagen een eisprong hebben als het goed is.Heb jij de vorige keer wel wat gevoeld toen je een eisprong had

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Nee ook niet! ?Had wel rond mijn eisprong paar druppels bloedverlies verder niet. Ik kon ook geen slijm vinden dus was ook erg benieuwd of ik beide rondes wel me eisprong heb gehad!

5. naad24

naad24 Bekend lid

Sep 22, 2008
    771
    0
    0
    Ik was in m'n eerste ronde behoorlijk misselijk, kon bepaalde geuren niet echt hebben en daar heb ik nu geen last meer van.
    vandaag wel last van me onderrug gehad maar weet niet of dat ermee te maken heeft

6. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

Sep 12, 2008
    739
    0
    0
    Je zegt dat je je eisprong nog niet hebt gehad? Ik heb alleen last na mijn eisprong, dus misschien komt het nog?

7. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Nou dan ben ik benieuwd klinkt het misschien raar ik hoop dan wel dat ik iets ga merken want ik word er echt helemaal nerveus van

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Ik had de eerste 2 rondes overal last van. Tijdens de 3e ronde nergens last van. Ik voel geen eisprong, maar weet wel wanneer het geweest is. Dit door mijn afscheiding.
    Succes meiden!

9. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    ik heb nu wel een beetje last van afscheiding maar de vorige maand heb ik wel mijn eisprong gevoeld dus betekend dit nu dat het er aan komt of juist niet

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zit ook in de 2e ronde....Eerste ronde had ik echt overal last van.....Nu helemaal niks.....Maar moet nog aantal dagen tot eisprong (als mijn cyclus nu tenminste weer na 38 dagen komt, heb echt geen flauw idee)....

We wachten af, maar spannend is het wel!

11. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    ik denk dat ik vandaag mijn eispring heb ik heb namelijk de hele tijd steken in mijn buik en omdat de vorige cyclus 41 dagen was had ik het een beetje in de gaten gehouden en nu heb ik idd weer mijn eisprong dus weer een cyclus van 41 dagen

12. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ook ik heb steken in mijn lies.......Hopen dat dit mijn eisprong is, dadelijk mijn lief maar eens bij de lurven pakken.........Afwachten dus.....

13. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Nou knorretje ik hoop dat hij dan wel raak schiet voor je.Ik heb gisteren ook 2x geklutst dus hoop dat het dan goed komt

14. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hoop het ook.......

Ik wens jou ook veel succes, hopelijk kunnen we elkaar snel goed nieuws vertellen.....

15. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    nou ja we weten het over 2 weken ongeveer.Maar ik zal heel veel duimen voor je hoor.

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Poehhhh 2 weken......

Moet mezelf vooral rustig houden.......Iedere keer neem ik mezelf voor om niet op het forum te kijken, want ik wordt er toch steeds weer opgefokt van.....Maar andere kant, ik vind het wel leuk om alle berichtjes te lezen.....

Hou je me op de hoogte......Zou toch wat zijn als we zwanger zijn!

17. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Hey meid.

doe vooral rustig aan en doe het een beetje van je afduwen.Ik zie het forum juist als een ontspanning en met andere meiden ouwehoeren hoe hun erover denken en hoe ze er mee omgaan.Mijn man begrijpt er helemaal niks van hoe ik me voel en hier snapt iedereen je omdat ze het zelf ook mee maken.Maar gelukkig hebben we ieder zijn ding.Ik laat het je zeker weten of ik zwanger ben of niet, zou idd wel leuk zijn he als we allebij zwanger zijn dan hebben we in iedergeval iets om over te praten

Share This Page