Ik zie een heel licht streepje... Laat ik zeggen het is niet Omo wit zoals ik wel eens een negatieve test heb gehad . Maar zie dat de foto niet heel duidelijk is... Vanmiddag nog maar ff testje scoren denk ik..
Bij jou testjes ook hoor, en bloed hoeft zeker niet slecht te zijn. Het kan zelf een heel goed teken zijn. (oud innestelings bloed) Gezien je testen loopt je hcg mooi op
Vind t zo spannend! Race zo ff naar de kruidvat! Wel wisselend gevoel ( zie banner) Maar ja ff afwachten. M'n man zei ik zie nix! Zet m op je forum haha.
Ik zie hem ook. Morgen gewoon weer een test doen, hij moet namelijk elke dag een beetje donkerder worden. Want om de zoveel uur verdubbeld je hCG hormoon als het goed is. Succes en een voorzichtige gefeliciteerd!
Ik zie hem maar zie ook dat je 2 maanden geleden bent bevallen? Lopen je testen op dan ben je natuurlijk zwanger maar het zou ook van de zwangerschap kunnen zijn?
Even afwachten of ze duidelijker worden, dan is het een nieuwe zwangerschap. Ik zie duidelijk een licht streep.