Ik heb 6 dagen geleden positief getest met mijn ovu test. Dus 5 dagen geleden zou ik mijn eisprong hebben gehad. We hebben er goed gebruik van gemaakt Nu vroeg ik mij af wanneer ik positief kan testen met een zwangerschapstest? ... dus er voldoende HCG in mijn bloed zou zijn ?
Vanaf je nod, ong 14 dagen na je eisprong. In de beschrijving van je test kun je zien vanaf wanneer te testen. De ene persoon test 4 dagen voor nod al positief en de ander pas 4 dagen na nod. Is dus niks van te zeggen.
Dus als ik morgenochtend zou testen zou ik maar ontmoedigd kunnen raken omdat het hoogstwaarschijnlijk negatief aangeeft?
Ik ben echt een jantje ongedult maar wacht tot minimaal 4 dagen voor nod. En zelf dan is het risico nog erg groot op een nega test...
ja klopt, want een test reageerd op het HCG hormoon die je lichaam via je urine uitscheit maar eer dat je genoeg hcg hormoon hebt dat de test daarop reageerd duurt wel even er moet genoeg van in je urine zitten eer dat de test positief uitvalt
Lies en poeizie, Dank je wel voor jullie snelle antwoorden. Geduld zal ik opbrengen dan ! As. maandag heb ik sowieso een afspraak met de gyno, die stond al maanden ingepland... dus wie weet ziet zij misschien iets met de echo. Of zou dat ook nog niet kunnen dan?
ja erg he gedult hebben ben ook bang dat ze bij de gyn nog niets kunnen zien hoor vanaf 6 weken zo ongeveer geloof ik
Aaaah, zelfs dan zou ze niks zien! Dat was mijn enige hoop.... 5 sec. geleden dacht ik nog;"Ok, afwachten gewoon!" ... en nu denk ik weer, gewoon testen. Hoeveel kans heb ik eigenlijk om zwanger te worden want als ik uitreken van mijn eisprong vorige week dan duurt mijn cyclus ongeveer 50 dagen..? De maand ervoor was mijn cycluslengte 42 dagen , en de maand daarvoor 44 dagen. Daarvoor heb ik een miskraam gehad
Stel je voor dat je laatste ongi op 24 april was en dat je 25 mei naar de gyn bent geweest kan de gyn dan ook echt niets zien met een inwendig echo
Het ligt er gewoon aan hoeveel geld je eraan uit wilt geven en hoeveel teleurstellingen je kunt verwerken. Tot ong 4 dagen voor nod heb je toch elke dag geld uitgegeven en elke dag een teleurstelling te verwerken...
Je moet niet van je ongie uitgaan maar van je eisprong en die had je 5 dagen geleden dus nee, ze zien echt niks op de echo.
bedoel je mij met je had je eisprong 5 dagen geleden oww nee ik heb nu echt een heel erg steek gekregen in mijn hart ik heb al een week niet geklust omdat het de laatste keer zo pijn deed.........
Ooh sorry dat was de topic starter! Ik weet niet wanneer je je eisprong hebt gehad meid! Temp je of gebruik je ovu testen?
Nog effe terug gelezen maar bij jou wel goede hoop hoor! Misschien een innestelingbloeding gehad. Meid loop naar de winkel en haal een test! *geef je een hele harde schop*
wowwww wat schrok ik ineens zeg ik dacht echt van volgens mij heb ik dan verkeerd berekend. Ik heb van alles berekend als mijn cyclussen tussen de 33-35-37 is dan heb ik mischien toch wel gewoon goed geklust alleen ik heb het deze maand niet echt goed bijgehouden gewoon geklust wanneer we wilden alleen laatste week niet echt omdat het de laatste keer echt pijn deed
kan een teken zijn tirtilisko bij mij deed het ook in ene pijn nu niet meer gelukkig maar in het begin vooral