tja,sinds gisteren voel ik me opeens veel beter dan de dagen daarvoor. Ik ben nog wel heeeeeel moe maar ik eet alles weer,drink weer koffie (wat heb ik dat gemist haha) en de misselijkheid is grotendeels weg. Ik ben nu ongeveer 8,5 week zwanger en ik ben van mijn vorige zwangerschappen niet gewend dat ik me nu al juist beter ging voelen. Eerder slechter door het hormoon. Nu hebben we dadelijk een echo en ik ben zo bang dat het niet goed zit Kan nog niet alle luchtjes verdragen zoals mijn eigen deo Die vind ik zo vreselijk vies ruiken,blegh. Moeders voor Moeders flessen kan ik niet open draaien want dan word ik wel misselijk...mja die stinken ook gewoon verschrikkelijk. Zijn er meer meiden die bij hun volgende zwangerschap zich eerder beter voelden? Was dat maar tijdelijk en kreeg je dan alsnog een terugval om het zo even te zeggen of voelde je je gewoon de rest van de tijd prima? Ben erg benieuwd want dit is zo nieuw voor mij,en het is mijn 4e zwangerschap
jahoor bij mn eerste voelde ik me pas na week 11 weer een beetje beter. Dit keer met week 8 al kiplekker Bij mij is het eigenlijk niet meer teruggekomen, ja een keer overgeven nog maar dat was het. Hoop dat het bij jou ook zo is en succes bij je echo!
Rond de 6e week begon het bij mij met de misselijkheid en niet meer verdragen van luchtjes. Rond de 8 weken was het ineens helemaal verdwenen. Ik kreeg met 9 weken een echo, dus bij mij sloeg de onzekerheid ook toe. Dit heeft echter 1 week geduurd toen kreeg ik helaas alle klachten weer in volle hevigheid terug, tot aan week 16. Nu wel klachtvrij (helaas nog wel steeds doodmoe) Succes met je echo.
Oohhwww ik hoop het zo!!! Ik heb me vanaf 5,5 week zo gevoeld alsof ik een buikgriep onder leden had en bij 6 weken flink gespuugd (en ik vind spugen zooooo naar bbrrr) Hoop ZO dat ik me vanaf nu goed mag blijven voelen. Ben met vlaagjes nog wel eens wat misselijk maar ik heb wel weer gewoon honger,eet alles weer,ook wat mij tegen stond. Drink mijn geliefde koffie en thee weer (caffeïne vrij hoor ) Waar ik wel enorm last van heb zijn huilbuien waar ik soms niet meer kan stoppen. En als mijn man mij dan beetpakt om te troosten brul ik de hele bende bij elkaar En die vermoeidheid dan maar goed daar kan ik mee leven en met die vervloekte misselijkheid echt niet. Die overheerste echt alles dus ik hoop dat het nu echt helemaal voorgoed voorbij is wat de misselijkheid in de zwangerschap. @marjolieke: Jeetje dat is ook balen! Ik had dat dus vorige week. Voelde me 2 a 3 dagen goed en opeens was het weer terug en nu is het weer weg maar dan ook echt bijna helemaal zo goed als weg. Gelukkig hebben we straks een echo want om eerlijk te zijn vind ik het ergens ook wel eng. Wat als het kindje niet meer leeft? en daarom al de klachtjes opeens verdwijnen.... Je gaat toch gekke dingen denken he ppfff Zo ben je misselijk en wil je het weg hebben en is het weg ga je je zorgen zitten maken.... Ik snap mijzelf als zwangere echt niet whaha
Ik ken het niet, bij deze zwangerschap tot week 15 misselijk geweest en kon de lucht van de flessen van Mvm ook niet verdragen. Ik zou zeggen wees blij!
Ik heb me vanaf dag 1 kiplekker gevoeld en ben nu alweer bijna 28 weken zwanger. Zwangerschap is geen ziekte he? Dus je hoeft je helemaal niet slecht te voelen.
Ik had het net zo, bij 10 weken waren mijn klachten ook verdwenen. Ik belde de verloskundige en die zei dat of je misselijk bent of niet dat dat niks zegt over de zwangerschap. En ze zei dat ze alleen maar blij voor me was!! En een week later, kwam alles weer lekker terug Ik heb af en toe nog ochtenden dat ik me echt beroerd voel en dat ik over de wc hang, maar daar heb ik bijna geen last meer van, gelukkig. Dus meid, geniet ervan nu je niet misselijk bent!!!
Precies wat ik ook had! Ik had nog geluk dat ik me met kerst lekker voelde, maar pff de dag na kerst begon de ellende! Constant misselijk gevoel, niet dat ik ff misselijk was en het er lekker uit kon, njaa je weet wel hihi! Maar voel me sinds een kleine week helemaal niet misselijk meer! Ooh wat heerlijk. Nu lig ik om 12 uur op bed met verschrikkelijke honger! en wat is het dan lekker om te eten zeg! beter dan tegen je misselijkheid in eten. wat een ellende! en nu maar afkloppen idd dat het niet terug komt. zelf voel ik me idd wel heel moe! was ook wel een klein beetje onzeker hoor, maar toen ik vanmorgen op de echo een prachtig babytje met kloppend hartje zag, waren al mijn zorgen weg!
Ik had eerder deze week dezelfde vraag, was twee dagen minder misselijk. Ipv blij te zijn, maakt ik me ernstige zorgen. Ik heb direct een echo aangevraagd en die was prima! Nu ben ik dubbel zo misselijk weer bah! Dus ben blij!
Dit is mijn 1e zwangerschap, heb me tussen week 5 en 8 a 9 niet zo fijn gevoeld (gelukkig niet misselijk/overgeven), maar daarna ging het hier alweer beter hoor.. Beebje zit er nog steeds
gisteren was de echo super! Kindje doet het prima en dat ik niet misselijk ben moet ik maar lekker van genieten zei de gyn!