wanneer kan ik testen met predictor vroege test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door napatalama, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. napatalama

napatalama Actief lid

5 jul 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb aanstaande maandag mijn NOD, want precies twee weken daarvoor had ik mijn eisprong. Wanneer kan ik nu testen met een vroege predictor test? En kan het zijn dat deze dan nog negatief is terwijl ik wel zwanger kan zijn?

2. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Meis, bespaar je de ellende met Predictor en haal bij Kruidvat die pakjes waar er 2 voor 5 euro in zitten. Daarmee kan je vrijdag of zaterdag al testen en geven geen valse streepjes wat Predictor wel doet!

3. napatalama

napatalama Actief lid

5 jul 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus het kan zo zijn dat predictor aangeeft dat je niet zwanger bent terwijl je dat wel bent??
    Of bedoel je dat predictor aangeeft dat je wel zwanger bent terwijl je dat niet bent?

4. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Predictor geeft OF valse streepjes (Dus niet zwanger, maar wel een streep) OF geen streepjes (Maar blijk je wel zwanger te zijn!!)
    En voor dat geld koop je 4 testen bij Kruidvat!

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Indd geen predictor test doen! Die geven vaak vals positief aan, dus dat je volgends de test zwanger bent terwijl dat helemaal niet zo is.. Ik zou ook gewoon voor de 2v5 gaan ;)

6. napatalama

napatalama Actief lid

5 jul 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, bedankt voor de tip. Ga ik morgen maar even zo'n KV ding halen en dan zondag testen. Tenzij ik al ongesteld wordt voor die tijd...

7. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Neem dan wel de witte doosjes, van 2 voor 5 euro

8. Aniston

Aniston Lid

19 jun 2011
    45
    0
    0
    Ik heb de Predictortest gedaan, harstikke negatief en was gewoon zwanger. Die van kruidvat gaven bij mij het snelst aan dat ik zwanger was.. scheelt ook in de kosten :D

9. lien88

lien88 Nieuw lid

7 jul 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

ik ben 16 dagen geleden ongesteld geweest... vrees dat ik zwanger ben,
    kan ik nu wel zo'n clearblue test halen??
    stel nou dat ik nu 2 weken zwanger ben.. zou die test dan positief zijn ??

hopeloos en in de war hahaha

bedankt alvast
    liefs Eline

10. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Hoelang zijn je cyclussen dan?

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je bent 16 dagen geleden voor het laatst ongesteld geweest?
    Bedoel je daarmee sinds de EERSTE dag van je laatste menstruatie of bedoel je daarmee sinds je LAATSTE dag van je menstruatie?

Als het eerste het geval is, dan zit je nu rond je eisprong namelijk en kan er absoluut niet gezegd worden of je zwanger bent! Het eitje moet nog bevrucht worden en innestelen.

Deel Deze Pagina