bij wie positieve zwangerschapstest na afleestijd en toch zwanger?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by seol, Jun 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. seol

seol Actief lid

Sep 30, 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Ik heb net een KV 2v5 test gedaan. Na de afleestijd verscheen er toch een hele lichte streep. Nu weet ik dat ik niet buiten de afleestijd hoor af te lezen, maar ik word er toch wel wat nerveus van. Ik voel me namelijk wel zwanger (heb veel slijmverlies en last van onderrug). Ik weet niet of ik te vroeg getest heb omdat ik niet weet wanneer mijn NOD is.

Wie had er ook een (licht) positieve test na aflees tijd en bleek toch zwanger te zijn?

(Morgen of maandag doe ik weer een test)

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoezo weet je niet wanneer je NOD is? Heb je onregelmatige cyclussen of ben je net gestopt met de pil?

Persoonlijk zou ik niet afgaan op streepjes die na afleestijd verschijnen, ook niet bij de Kruidvattestjes. Ben daarmee zelf in het verleden ook flink de mist mee ingegaan. Na afleestijd een streepje, maar helaas toch echt niet zwanger.

Ik zou over een paar dagen nogmaals testen. En dan de test binnen de tijd aflezen en na die tijd wegdoen. Als je zwanger bent, dan zal het lijntje dan binnen de tijd verschijnen.

Ik duim voor je dat je positief mag testen!

3. seol

seol Actief lid

Sep 30, 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben na het stoppen van de anticonceptie heel lang niet ongesteld geweest (ik geloof 70 dagen). Dit is de volgende ronde. Ik heb al een kindje en ik merk dat ik wat symptomen herken van die zwangerschap....Maar goed, met mijn hoofd kan ik een hele boel zwangerschapskwaaltjes opwekken weet ik inmiddels. haha.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier bij beide zwangerschappen pas een eind overtijd een positieve test, en beide keren een dag of 2-3 daarvoor dan een streepje na afleestijd.
    Anders altijd enkel omowitte testen.
    Maar goed, een streep na afleestijd betekent niet altijd ook echt zwanger.

5. R85

R85 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Ik had toen ik zwanger was ook pas na afleestijd met kv2v5 een 2e streepje. Ik kon het niet geloven en heb toen 10 min later de test weer uit de prullenbak gehaald en daar stond toen echt een 2e streep. 2 dagen later met clearblue digitaal getest en die zei zwanger!

6. seol

seol Actief lid

Sep 30, 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klinkt hoopvol. Ik moet zeggen dat ik echt denk dat ik zwanger ben. Heb zoveel dezelfde kwaaltjes als bij mijn eerste zwangerschap. Hoop morgen wat meer te weten. Spannend. Ik wou wel dat het al morgen was.

7. seol

seol Actief lid

Sep 30, 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog meer meiden die zich herkennen in het verhaal?

8. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Bij mijn eerste zwangerschap zag ik pas uren erna het streepje en was echt zwanger van een 2ling zelfs!
    Dus herken het wel

9. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ja hier! Ook ik had een week achter elkaar wel licht positieve testjes in handen, maar elke keer na de afleestijd. En ik bleek wel degelijk zwanger te zijn.

10. seol

seol Actief lid

Sep 30, 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank voor jullie reacties. En hadden jullie ook allemaal van binnen het gevoel/de overtuiging dat je zwanger was?
    Ik heb namelijk wel eerder licht positieve testen gehad (van een ander merk overigens) maar dan twijfelde ik toch of de uitslag wel correct was en toen bleek ik dus ook niet zwanger. Nu twijfel ik er eigenlijk niet eens aan. Is dit ook herkenbaar?

11. seol

seol Actief lid

Sep 30, 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend weer een test gedaan en weer na de afleestijd positief. De streep verscheen na ongeveer 8 minuten. Hij is veel duidelijker zichtbaar dan die van gister en hij is duidelijk paars, dus geen indroger.
    Ik ga ervan uit dat ik morgen een positieve test binnen de tijd heb!!!Blijft spannend.

12. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,783
    1,133
    113
    Female
    Ik heb gisteren ook een kv test gedaan. Eerst was hij super wit, de test streep super donker.

Toen ik later op de dag nog eens keek, zag ik wel degelijk een streep, maar wel krom getrokken. Dus vraag me af of dat niet gewoon van het indrogen is?!

Ik zou morgen mijn NOD hebben. Al wel een paar dagen donker bruine afscheiding, wat ik normaal eigenlijk niet echt heb.

Verder buikpijn en rugpijn, maar ik heb ook nog een blaasontsteking. Dus geen idee waar die klachten nu van zijn! (heb voor de blaasontsteking nu al bijna een week antibiotica!)

Ik duim met je mee dat je zwanger bent hoor!! Ik geloof niet dat ik het ben.....

13. seol

seol Actief lid

Sep 30, 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd liefkleintje. Laat je het weten als je meer weet?

14. ForeverYours

ForeverYours Niet meer actief

ik heb vanmorgen (2 dagen voor nod) een gevoelige test gedaan van testjezelf.nu... die je 4 dagen voor nod al zou kunnen doen volgens bijsluiter

deze gaf na ongeveer 7-8 min heel licht positief... gisteren en eergisteren nog negatief getest... zelfs na uren geen indrooglijntje...

nu ben ik bang dat dit wel een indrooglijntje is...

ik kijk dus even mee wat ik ervan moet denken

ik heb geprobeerd foto te maken maar lukt niet

15. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,783
    1,133
    113
    Female
    Seol.....ik hou jullie op de hoogte! Vrees dat ik vandaag of morgen wel ongesteld zal worden!
    Ben heel benieuwd bij jou!!! Hou je ons ook op de hoogte? Wanneer ga je weer testen?
    Misschien een digitale test doen morgen?

Westerlo....spannend ook hoor!! Duimen dat je toch over 2 dagen een mooie, positieve test hebt!

16. ForeverYours

aangezien de test nu nog zo onduidelijk is... wanneer zal ik digitale doen? die heb ik namelijk nog eentje liggen

17. ForeverYours

hoe kan ik hier een foto plaatsen? ik heb nogmaals geprobeerd foto te maken

18. seol

seol Actief lid

Sep 30, 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je ook nog een andere goedkopere westerloo? Ik heb namelijk zowel gister als vandaag kort na de afleestijd een streepje, maar het streepje is wel duidelijk donkerder geworden, daarom heb ik goede hoop.
    Als je nog een goedkopere hebt kun je die morgen misschien eerst even doen om te vergelijken?
    Ik heb begrepen dat je voor de digitale test best wel veel HCG nodig hebt....
    Voel je je wel zwanger?

19. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,783
    1,133
    113
    Female
    Westerlo....als het je lukt zou ik nog even wachten met een test! Even aankijken of je ongesteld wordt....(niet te hopen natuurlijk!!)
    En mss op je NOD een test doen!?

Ik duim voor jullie hoor meiden!!

20. ForeverYours

hij staat in mijn album

Share This Page