HEEL KORT ongesteld?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door manonn, 18 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hii lady's

Wie van jullie is wel eens, maar 1 a 2dagen ongesteld geweest?!
    Ik had donderdagavond ineens wat bruinverlies, ergg weinig..
    Ik had wel veel ongi-krampen.
    Vrijdagochtend was het gewoon rood, dus .. ongesteld!
    De hele dag ongi-krampen en veel rug pijn.
    Maar nu werd het gisteren al een heel stuk minder, en gisterenavond was het zo goed als weg.. Nu vandaag heb ik alleen bij het afvegen soms nog een beetje bruinverlies..
    Ik voel wel een beetje een zeurend gevoel in me buik, en soms ineens steken.
    Ik had ook erg veel steken, de week voor me ongi-dag/datum.

Ik wacht het maar af :)

Groetjes,
    Manon

2. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    hoi manonn,

had ikke ook :) en zie mijn banner :p

Ik dacht ook dat ik ongesteld was. Bij mij was het zelfs nog wat langer. Het begon op zaterdag veegje rood, toen 2 dagen beetje bruin, 1 dag rood, 1 dag bruin en toen weg. Veel minder bloedverlies als bij normale ongesteldheid.

Ik heb toen een dag gewacht en toen er niets meer kwam heb ik (ivm hoge temperatuur en aanhoudende ongi krampen en pijnlijke borsten) een test gedaan en die was hartstikke positief.

Heb dinsdag een echo want ben wel heel bezorgd geweest ivm dat bloedverlies, maar de gyn zei dat dat waarschijnlijk een innestelingsbloeding is geweest.

En ongi krampen (wat zeurderige kramp) en steekjes had ik ook hoor en dat hou je ook nog wel een paar weken meestal.

Ik duim voor je!

3. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Wauw, nou als dat zo is ...
    Krijg er heeeeeeeeeeeeeeeellemaal kriebels van, en een glimlach van oor tot oor ..
    Al durf ik het niet te geloven .. Bij mij zal het wel niet zo wezen hoor.
    Ik wacht het maar af! ..
    Stel, het komt niet meer terug? Wanneer zal ik dan testen?

Meid, geniet van de zwangerschap!
    En lief .. dat je duimt!

Groetjes,
    Manon

4. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Op welke dag van die cyclus zit je nu? En hoe lang duurt je cyclus normaal gesproken?

Zodra je voorbij de dag bent dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden, kun je testen.

Bij mij begon het 'bloeden' op zaterdag t/m woensdag. heb ik donderdag gewacht en vrijdag positief getest.

5. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hey,
    Ik weet mijn cyclus in principe niet precies, omdat ik nog niet zo heel lang van de pil af bent. De eerste keer na het stoppen met de pil, werd ik het zoals altijd met het slikken van de pil. De keer erna, ..was het 34 dagen.
    Daar ging/ga ik dus maar vanuit.
    Op dag 35 had ik dat bruinverlies in de avond.
    Dag 36 bloedverlies, en dag 37 een halve dag bloedverlies, sávonds al bijna voorbij .. vandaag dag 38...
    Ik wacht denk ik nog maar even af, anders is het weer zo teleurstellend als ik negatief teste, :oops:
    Liefs

6. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Da's inderdaad nog wel kort na de pil. Het zou dus ook nog met het ontpillen te maken kunnen hebben.

Als je echt kwaaltjes gaat krijgen en het bloed blijft uit, kun je voor de zekerheid volgende week een testje doen natuurlijk. Als is het maar om alle twijfels weg te halen.

Ik was al anderhalf jaar bezig, dus wist wel ongeveer dat dit niet mijn normale menstruatie was :)

7. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Dat is inderdaad wel een heel verhaal.
    Ik ben nu net 3maanden gestopt met de pil. Zit dus eigelijk nog maar in ronde 2.
    Ik ga het gewoon nog eens rustig afwachten, en mezelf niet gek maken.
    Bedankt voor je reactie.
    Geniet van je zwangerschap! :)
    Liefs

8. Rijffel

Rijffel Niet meer actief

Ik heb dit ook 1 maal gehad, begon ook te twijfelen, uiteindelijk test gedaan en niet zwanger.
    Maand daarop was het wel raak...

9. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Nouw, daar zou ik ook geen probleem mee hebben :)
    Ik ga gewoon volle moed naar de volgende ronde, en wacht gewoon af of ik nog ga bloeden ofniet.

Voel me best wel beetje rottig. Ik kan soms ineens geen eten ruiken, moet ik bijna spugen. In de douche vananavond viel ik bijna flauw, zomaar ineens! Ook heb ik steeds steken in me onderbuik.

Ach, zal er allemaal wel bijhoren.

Geniet van je zwangerschap! :)
    Groetjes, Maon

10. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Iemand?! / Niemand?!
    Hihi.

Het is sinds gisterenavond echt helemaal over,
    ook geen veegje waterachtig bruin meer!

11. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    Hoi Manonn
    dat is wel apart 1 of 2dagen ongesteld is echt niet lang
    het zou zomaar kunnen dat je zwanger bent ;)
    als ik jou was zou ik het nog een paar dagen afwachten en dan testen :)

12. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Tal; Hey! Ja, ik vind het ook apart. En wat zo gek is.. Ik had in totaal 1dag bloedverlies, toen nog heel klein beetje bruinverlies.. en nu .. helemaal weg! Geen spoor meer! ...
    Ik heb een test gedaan een uur geleden, ook al had ik best wat gedronken, maar nee hoor .. niks te zien.
    Ik had het ook niet verwacht, maar om zelf uit de onzekerheid te halen, toch gedaan..
    Ik neem aan dat de test over een paar dagen dan nog niet positief kan zijn?!
    Ik heb een test gebruik van testjezelf.nl, de cassette.

Jij bent lekker zwanger zie ik!
    Heerlijk! Geniet ervan! :)

Groetjes,
    Manon

13. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    @Manonn
    zou het niet kunnen dat je te vroeg getest hebt ?
    mischien over een paar dagen nog eens proberen ?
    en een innesteling zou dat het eventueel ook niet kunnen zijn?
    dan kan je ook wel is een beetje bloed verliezen ;)
    die test die jij hebt gedaan heb ik nog nooit van gehoord ?
    maar zal wel goed zijn denk ik ?
    nou succes verder en anders over een paar dagen nog maar een testje doen ? :)
    en bedankt he ga ook zeker genieten ;)
    groetjes Tal

14. Rijffel

Rijffel Niet meer actief

klachten klinken toch wel bekend :)
    Mischien inderdaad nog eens testen over paar dagen, testen van de kruidvat (2 voor 1 prijs) schijnen snel resultaat te geven. Je hoort toch vaak dat er veel vrouwen zijn die met de ene test negatief zijn,en met de andere test positief.
    Ik zal voor je duimen :thumup:
    En anders gewoon net als ik inderdaad de volgende ronde ;)

15. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0

16. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hoi Manon,

ik had precies hetzelfde. 1/2 dgn een beetje bruinig bloedverlies. Daarna niets meer. Dacht die maand gewoon kort te menstrueren. Het was bij mij zo ie zo erg onregelmatig.

Toen 4 dgn na het bloedverlies een test gedaan, en zie nu mijn banner!

Succes meid! ;)

X Suzie

17. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hee Suzie83,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Geniet ervan! :)

Ik zou het echt fantastische vinden, als het bij mij ook zo was, ..
    maar ga er maar niet vanuit!
    Ik ga het afwachten!

Liefs, Manon

18. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Heey Rijffel,
    Ik ga het nog even afwachten...
    Ik ga er maar niet teveel op hopen, dat ik misschien toch zwanger zal zijn, dan valt het zo tegen! ..
    Ik ga er gewoon vanuit dat ik met een nieuwe ronde van start ga!
    Ik zou graag de Kruidvat testen willen halen, maar ik hoorde dat die er tijdelijk niet zijn.
    Er is wel iets van binnen aan de gang hoor, soms ineens steekjes, en gerommel, maar geen bloed/bruin meer gezien!
    Lief dat je duimt!
    Liefs, Manon

19. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Hoi,

Beetje late reactie wellicht maar ik heb zo ongeveer hetzelfde mee gemaakt als jij.
    (ben een half jaar geleden gestopt met de Nuvaring en al een jaar of twee van de pil af)

Normaal gesproken heb ik nauwelijks ergens last van en word ik met een cyclus van gem. 27 dagen een dag of 5 ongesteld. Mijn laatste menstruatie begon op 7 januari maar duurde maar slechts 1,5 tot 2 dagen en maar heel weinig. Dat is anders dan normaal en daarom twijfel ik over hoe het allemaal ging/gaat deze cyclus. Ongeveer een dag of tien na die wel/niet menstruatie heb ik negatief getest...

Maar....
    Nu heb ik wel allerlei klachten, kleintjes maar toch ik heb al een week last van mijn borsten die ook echt gegroeid zijn, met grotere tepels en ook van die bultjes en aders. Afgelopen maandag (evt. innesteldag) voelde in een lichte steek/duw in mijn lies en sinds die tijd ben ik soms heel moe, misselijk, zweterig en heb ik het warm dan weer koud. Daarnaast ben ik prikkelbaarder, ruik ik ook beter en heb ik soms last van mijn buik (het lijkt alsof alles te strak zit)of zoals nu lichte last van mijn rug. Je zou zo zeggen (na een ochtendje lezen op dit forum) dat alle symptomen er zijn maar goed ik moet dus nog minimaal zes dagen wachten.... pffffffffffffffffff wat duurt het allemaal lang.

Voor iedereen hier die ook in spanning zit te wachten heel veel succes!

20. sunshins82

sunshins82 Actief lid

31 okt 2008
    196
    0
    0
    Hoi Johannal,
    Jouw klachten lijken precies op die van mij. Wat ik ook nog heb is dat ik vaak moet plassen en ik heb een enorme dorst.

Ik heb dat in decemeber gehad, 1 dagje maar. En ik weet ook eigenlijk niet wat mijn normale cyclus is, want ik heb sinds dat ik gestopt ben (aug 2008) nog steeds geen normale menstruatie gehad.
    Afwachten dus... :rolleyes:

Succes!

Deel Deze Pagina