gevoel ongi te gaan worden maar toch zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Misja, Sep 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Misja

Misja Fanatiek lid

Jun 8, 2008
    1,001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Wie heeft hier ervaring mee? Zijn er mensen die dat gehad hebben dat je dacht ongesteld te worden maar dat je zwanger bleek te zijn?

Liefs misja

2. thalina

thalina Bekend lid

Jun 24, 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    ik had het
    normaal werd ik dan die dag nog ongi maar bij mij werd het al eens 2 dagen
    getest en wel zwanger :D

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    hier ook bij me dochter zelfs ik riep ik word ongi had alle symptomen wat ik altijd had! buikpijn.rugpijn me maandelijkse puist ;) chago enz
    maar was toch echt zwanger :)

4. Misja

Misja Fanatiek lid

Jun 8, 2008
    1,001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Maar had je dan ook echt ongi krampjes? Ik word er zo moe van! Zit namelijk helemaal niet lekker in me vel! Iets wat ik normaal nooit heb, ben moe, me (.)(.) doen erg zeer! Maar wel die vervelende krampjes!

5. Lien84

Lien84 Lid

Jul 9, 2008
    91
    21
    8
    klopt je banner wel?
    wanneer kun je testen?

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ja ik had zware ongikrampen zoals ik altijd had..
    zelfs toen ik zwanger was riep i nog ben bang dat het misgaat ivm de ongikrampjes maar is toch goed gegaan toen

en idd klopt je banner? want 81 dagen overtijd is ook neit goed

7. Misja

Misja Fanatiek lid

Jun 8, 2008
    1,001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    nee banner klopt niet. Kan morgen testen. Maar voel me gewoon zo anders op die krampen na dan!

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

spannend! :D

9. Skye

Skye Niet meer actief

Ik had het ook. Ik dacht dat ik echt ongi ging worden en ik dus ook 50 keer naar de wc toen om te zien of ik niet al ongi was geworden. Niet dus, want ik bleek dus idd zwanger

10. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    Ik had het ook, op een vrijdag mijn NOD 's morgens werd ik wakker en had vreselijke krampen. Meestal werd ik binnen het uur echt ongesteld maar hoe vaak ik ook naar het toilet ging, er kwam niks. Toen er savonds nog niks was en ik nog steeds krampen had wist ik zeker dat ik zwanger was. De trest de volgende morgen wees inderdaad positief uit.
    Heb daarna nog zeker 6 weken die krampen gehad.

11. dana26

dana26 Actief lid

Mar 18, 2008
    192
    0
    0
    ik heb precies t zelfde gevoel ( dat ik ongi moet worden) maar nog steeds niets. de testen zijn nog steeds negatief.. echt heel vervelend. Heb verder ook niet echt andere symptomen die zouden wijzen naar een zwangerschap. geen pijnlijke boobs, geen steekjes in lies, alleen lage rugpijn.
    hoop voor zwangerschap heb ik niet meer na die neg tsten, van mij mag ik giga ongi worden, dan ken ik verder ;)

liefs dana

Share This Page